• Anonym (Fallen)

    Varför gör hon så?

    Hon läser mina meddelanden men svarar aldrig.

    Så varför läser hon dom ens ?

  • Svar på tråden Varför gör hon så?
  • Anonym (...)

    Nån du chattar med eller är tillsammans med? Går inte att svara utan mer info.

  • Anonym (Fallen)

    Vi gillade varandra. Jag gillade henne jättemycket. Men hon hade kille o Jag gillar inte otrohet. Trots att vi umgicks så gjorde jag inget "move". Även om hon gjorde försiktiga inviter. Vi möttes av en slump vid 2 tillfällen som var knepiga då vi inte kunde mötas som vi brukar. Efter sista gången så svarar hon inte. Vet att hon blev singel men svarar ändå inte längre.

    På ett sätt, på längre sikt hade det nog varit bättre om hon inte läste mina meddelanden ca 1 i månaden. Men hon läser dom.. men får aldrig något svar.

    Har gjort bort mig ja, bjöd ut henne men insåg att det var till helt fel ställe o hade jobbat mycket så kom försent. Vet inte om hon dök upp..

    Skulle så gärna vilja hålla om henne igen o prata ut lite o hålla henne igen o aldrig släppa.. men hon svarar ju inte.. så varför läser hon ens om hon ändå inte tänker svara.. ?

  • Anonym (Nyfiken)

    Av nyfikenhet? Tror inte läsandet är något att grubbla över, tror inte det betyder så mycket. Svaret är ju att du inte får något svar.

  • Anonym (Hanna)

    Att inte svara är ju också ett svar och ett ganska tydligt sådant. Hon är inte längre intresserad.

  • Anonym (Fallen)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-12-07 23:07:50 följande:

    Av nyfikenhet? Tror inte läsandet är något att grubbla över, tror inte det betyder så mycket. Svaret är ju att du inte får något svar.


    Varför så nyfiken om man inte är "nyfiken"?
  • Anonym (Fallen)
    Anonym (Hanna) skrev 2019-12-07 23:10:57 följande:

    Att inte svara är ju också ett svar och ett ganska tydligt sådant. Hon är inte längre intresserad.


    Ja Jo det förstår man ju. Men det var inte min fråga.. det jag undrade var, varför hon ens läser det? Varför bemödar man sig med något man då inte är intresserad utav ?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fallen) skrev 2019-12-07 23:22:33 följande:
    Varför så nyfiken om man inte är "nyfiken"?
    Jag läser alla meddelanden jag får. Även om jag inte är intresserad. Så ansträngande är det inte.
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Fallen) skrev 2019-12-07 23:24:02 följande:

    Ja Jo det förstår man ju. Men det var inte min fråga.. det jag undrade var, varför hon ens läser det? Varför bemödar man sig med något man då inte är intresserad utav ?


    Hon vill väl veta vad du har skrivit.
  • Anonym (...)
    Anonym (Fallen) skrev 2019-12-07 23:05:57 följande

    Har gjort bort mig ja, bjöd ut henne men insåg att det var till helt fel ställe o hade jobbat mycket så kom försent. Vet inte om hon dök upp..


    Men om du inte vet, har du inte frågat eller sagt nåt till henne om det? Bett om ursäkt? Annars tror hon väl att du är oseriös bara, skulle jag trott iaf.
  • Anonym (S)
    Anonym (Fallen) skrev 2019-12-07 23:24:02 följande:

    Ja Jo det förstår man ju. Men det var inte min fråga.. det jag undrade var, varför hon ens läser det? Varför bemödar man sig med något man då inte är intresserad utav ?


    Varför skulle man inte läsa ett meddelamde man får?

    Sen varför just hon inte svarar, eller om just hon önskar att du skulle skriva något särskillt är ju jättesvårt att veta. Men att läaa mesdelanden man får är verkligen inte konstigt och säger inget om man är intresserad eller ej.
  • Anonym (nja)
    Anonym (Fallen) skrev 2019-12-07 23:24:02 följande:
    Ja Jo det förstår man ju. Men det var inte min fråga.. det jag undrade var, varför hon ens läser det? Varför bemödar man sig med något man då inte är intresserad utav ?
    Men det är väl klart att man läser om man får en signal om att man får ett meddelande. Beroende på var du skriver så ser man inte alltid vem det är ifrån förrän man gått in där. Då har man ju redan sett, vare sig man tänkte läsa eller inte, om du förstår.

    Du får nog släppa det här nu oavsett. Skriv inget mer till henne.
  • Pierott

    Det är ingen jätteansträngning att öppna ett meddelande. Hon öppnar de väl bara för o slippa ikonen om oläst medd. Släpp de o låt henne vara.

Svar på tråden Varför gör hon så?