• Anonym (X)

    Har du varit kär i någon annan än din partner någon gång?

    Tror det år rätt vanligt, låt oss se.

  • Svar på tråden Har du varit kär i någon annan än din partner någon gång?
  • Anonym (Kia)

    Hur menar du? Innan ni träffades? Eller under tiden?

  • Anonym (Kvinna 40 plus)

    Ja innan jag träffade honom.

    Men inte nu, letar inte efter någon annan.

  • Anonym (nope)

    Nej inte samtidigt som jag varit ihop med någon, det har aldrig hänt.

  • Anonym (Mia)

    Jag blev kär i en kollega under mitt äktenskap (som sedan tog slut av andra orsaker). Kollegan och jag hade en väldigt fin kontakt, jag var attraherad av honom och jag är tämligen säker på att han var attraherad av mig även om vi aldrig erkände detta för varandra. Det var en ganska jobbig tid, jag slets mellan enorma skuldkänslor och lycka och pirr i magen. Men jag bestämde mig för att inte agera på känslorna, började undvika kollegan och så småningom dog känslorna ut.

  • Anonym (Kvinna)

    Jag har under 8 års tid varit lite förtrollad i min bästa vän. Jag vill inte gå i säng med henne, men jag har en mental närhet med henne som är oslagbar. Den gnistrar, och vi har ett enormt djup tillsammans. Vi kommer att vara livsvänner, och om.möjligt sitta vid den andas dödsbädd (vem som nu går först)

    Min sambo och jag är också otroligt nära varandra psykiskt och fysiskt, och min sambo tycker jättemycket om min bästa vän, och har full insikt i vår relation.

    Skulle nog inte kunna bli attraherad av en random person på en fest, på jobbet eller så. Har det för bra.

  • Anonym (Hind)

    Nej. Visst har jag träffat andra som varit attraktiva, men jag är fortfarande kär i min partner efter snart 10 år så det blir aldrig mer än att jag noterar om någon är attraktiv.

    Jag har blivit kär i en annan i ett tidigare förhållande, men då var det förhållandet på väg att dö och när jag blev kär i andra gjorde jag slut på det hela.

  • Anonym (Bea)

    I jobbet träffade jag en man som jag fick väldigt stark kontakt med. Jag tror att han också kände det. Vi klickade som personer och jag var också otroligt sexuellt attraherad av honom. Jag hade just då en rejäl svacka i mitt förhållande så det var fantastiskt att få bekräftelse någon annanstans.

    Jag gjorde dock inget åt saken och ingen av oss sade något om det. Vårt projekt avslutades och vi slutade ses. Vi har varandra på Facebook och kommenterar där ibland, det är allt.

  • Anonym (ja)

    Ja, jag är det nu. Men det hade inte skett om inte min och min mans förhållande är på väg att ta slut. SÅ känns det iaf från mitt håll. Han verkar nöjd som det är förutom att han tycker att jag är mer krävande nu än förr. 

    Jag tänker inte agera på mina känslor. Dels för att jag är gift, men även för att kollegan är det även om de också har en svacka. 

  • Anonym (En gång)

    Kär är nog fel ord men lite förälskad i min förra chef. Har haft så lätt att prata och skoja med honom. Dock bestämde jag mig direkt för att njuta av den fina kontakt vi hade utan att försöka utveckla den. Misstänker att han tyckte lite extra om mig med. Båda gifta med barn.

    Aldrig tvekat över om min man är mitt livs kärlek.

Svar på tråden Har du varit kär i någon annan än din partner någon gång?