• Anonym (Desperat jävel)

    Är det oattraktivt att "ställa upp" på olika kinks som man?

    Jag har genom hela livet haft svårt med tjejer och sex. Tjejer gillar vanligtvis inte mig. Jag är inte riktigt som de där incel-killarna som aldrig får något, men åt det hållet. En desperat jävel. Men jag älskar sex, jag älskar kvinnor, och är beredd på att tänja på gränserna för vad jag egentligen är bekväm med sexuellt för att få sex och kvinnor.

    Jag har träffat några kvinnor med ganska udda sexuella preferenser och tänkt: "Vad fan jag får ju ändå knulla" och liksom känt att jag är inte i position att kunna välja bort något eller någon. Så om jag pratar med någon och hon frågar "gillar du detta och detta" så svarar jag "Jag vet inte, men jag testar gärna!"

    Det här har lett till att jag testat en del grejer som jag egentligen känt att nej men fy faaan vad stört, och det här är verkligen inte min grej. Ibland har jag fått avbryta vissa grejer. som att leka "Bull"...det var ok i tanken, jag kände att jag kunde göra detta pga. att jag får ligga men det var för sjukt. Försökt vara dominant i BDSM men känts alldeles för sjukt och fel, men det funkade med undergiven BDSM. Jag kände att det var mest obehagligt först men att jag skulle ju få knulla sedan och hon var sexig i sin utstyrsel så jag kan väl genomlida detta först då. även vart med i GB vilket bara var äckligt, men det gick att genomföra.

    Har blivit kissad på, vart med betydligt äldre kvinnor, oattraktiva kvinnor, extremt feta kvinnor, blivit påsatt med strap-on (det är fruktansvärt obehagligt), blivit påsatt med dildo (nästan lika obehagligt) men bitit ihop. Det mesta går att uthärda om man väntar på något trevligt efteråt. 

    Så jag har sökt mig till sådant lite udda och udda personer just för att maximera mina chanser även om jag inte gillar sådant.

    Gör detta mig oattraktiv, svag, är det något som skulle förhindra en framtida sexuellt exklusiv, monogam trogen, långvarig relation? Är det något som skulle kunna vara avtändande för en normal tjej att jag är så pass billig att jag gör saker jag inte gillar för att få knulla?

  • Svar på tråden Är det oattraktivt att "ställa upp" på olika kinks som man?
  • Anonym (H)

    Det är väl ingen som behöver få reda på vad du sysslar med i sängen?

  • Anonym (Linda)

    Ja det skulle få mig att bli förbryllad, ledsen och irriterad (bland annat) för att jag skulle undra vad du egentligen gillar. Vem är du egentligen i sängen?

    Jag skulle inte kunna lita på dig utan hela tiden undra om det verkligen är skönt eller om du ljuger. Vill du ligga med just mig specifikt för att du är attraherad av MIG eller är jag bara ett random ligg du inte ens njuter av?

    Jag skulle känna mig oerhört billig och utnyttjad..

  • Anonym (Desperat jävel)
    Anonym (Linda) skrev 2019-12-10 21:36:11 följande:

    Ja det skulle få mig att bli förbryllad, ledsen och irriterad (bland annat) för att jag skulle undra vad du egentligen gillar. Vem är du egentligen i sängen?

    Jag skulle inte kunna lita på dig utan hela tiden undra om det verkligen är skönt eller om du ljuger. Vill du ligga med just mig specifikt för att du är attraherad av MIG eller är jag bara ett random ligg du inte ens njuter av?

    Jag skulle känna mig oerhört billig och utnyttjad..


    Vad jag egentligen gillar mest är helt vanligt heterosex med en tjej jag tycker om. Oerhört vanilj. Oralt, vaginalt i ett par ställningar, kanske väldigt försiktig anal på dig. Det är allt. Gärna romantiskt eller ömsesidigt sexande där vi var sex med varandra utan att någon är mer dominant än någon annan.

    Är vi ihop är det helst bara vi två i sexlivet. Ingen mer.
  • Fjäril kär
    Anonym (Desperat jävel) skrev 2019-12-10 21:42:54 följande:

    Vad jag egentligen gillar mest är helt vanligt heterosex med en tjej jag tycker om. Oerhört vanilj. Oralt, vaginalt i ett par ställningar, kanske väldigt försiktig anal på dig. Det är allt. Gärna romantiskt eller ömsesidigt sexande där vi var sex med varandra utan att någon är mer dominant än någon annan.

    Är vi ihop är det helst bara vi två i sexlivet. Ingen mer.


    Varför håller du dig inte till det då om det är det du gillar?

    Varför jagar du antalet sexpartners istället för den ENDA?
  • Anonym (Desperat jävel)
    Fjäril kär skrev 2019-12-10 21:48:48 följande:
    Varför håller du dig inte till det då om det är det du gillar?

    Varför jagar du antalet sexpartners istället för den ENDA?
    Jag håller mig till det jag får. För att få något känner jag att jag måste försöka vara öppensinnad och försöka att inte diskriminera.
  • Fjäril kär
    Anonym (Desperat jävel) skrev 2019-12-10 21:53:31 följande:

    Jag håller mig till det jag får. För att få något känner jag att jag måste försöka vara öppensinnad och försöka att inte diskriminera.


    Fast du diskriminerar dig själv genom att göra det du inte vill. Istället för att vänta in den tjejen som faktiskt matchar innan ni haft sex.

    Att vara öppensinnad handlar ju om att testa saker man på förhand vet är upphetsande. Om jag i tanken tycker något är motbjudande kommer jag givetvis inte att testa det för just bara tanken är motbjudande. Det är ju inget jag kommer gilla bara för att jag testar.

    Ser du inte skillnaden?
  • Anonym (-)
    Anonym (Desperat jävel) skrev 2019-12-10 21:53:31 följande:

    Jag håller mig till det jag får. För att få något känner jag att jag måste försöka vara öppensinnad och försöka att inte diskriminera.


    Jag har aldrig hittat någon kvinna som vill ha sex med mig alls än så jag förstår din känsla av desperation. Men om jag hittade en tjej som vill ha sex med mig men hon ville absolut ta mig med strap-on skulle jag aldrig ställa upp på det. Då fortsätter jag hellre vara oskuld.
  • Aurora Borrealis
    Anonym (Desperat jävel) skrev 2019-12-10 21:42:54 följande:

    Vad jag egentligen gillar mest är helt vanligt heterosex med en tjej jag tycker om. Oerhört vanilj. Oralt, vaginalt i ett par ställningar, kanske väldigt försiktig anal på dig. Det är allt. Gärna romantiskt eller ömsesidigt sexande där vi var sex med varandra utan att någon är mer dominant än någon annan.

    Är vi ihop är det helst bara vi två i sexlivet. Ingen mer.


    Tycker du ska skriva exakt detta i varje dejtingprofil och i mail när folk frågar vad du gillar. Du kommer då öka chansen att träffa rätt person. Var ärlig för din egen skull. Sätt gränser både mot dig själv och andra. Gör inget du inte vill, det bryter ner dig psykiskt. Träna på att säga nej till det du inte vill ha. Det är troligt att någon av tjejerna du varit med skulle gjort det som du gillar istället, bara du hade varit ärlig.
  • Anonym (Desperat jävel)
    Fjäril kär skrev 2019-12-10 22:08:15 följande:
    Fast du diskriminerar dig själv genom att göra det du inte vill. Istället för att vänta in den tjejen som faktiskt matchar innan ni haft sex.

    Att vara öppensinnad handlar ju om att testa saker man på förhand vet är upphetsande. Om jag i tanken tycker något är motbjudande kommer jag givetvis inte att testa det för just bara tanken är motbjudande. Det är ju inget jag kommer gilla bara för att jag testar.

    Ser du inte skillnaden?
    Jo kanske, men jag känner att det är värt att stå ut med en del för att få något annat, öppensinnad på så vis. Även motbjudande saker som jag vet redan innan kommer vara obehagligt. Som att bli nedkissad tex.
    Anonym (-) skrev 2019-12-10 22:15:00 följande:
    Jag har aldrig hittat någon kvinna som vill ha sex med mig alls än så jag förstår din känsla av desperation. Men om jag hittade en tjej som vill ha sex med mig men hon ville absolut ta mig med strap-on skulle jag aldrig ställa upp på det. Då fortsätter jag hellre vara oskuld.
    Hamnar du i den situationen, så säg ja. Det är värt smärtan och obehaget. Det är värt den smällen självkänslan får av upplevelsen också. Åtminstone enligt mig.
  • Fjäril kär
    Anonym (Desperat jävel) skrev 2019-12-10 22:40:05 följande:

    Jo kanske, men jag känner att det är värt att stå ut med en del för att få något annat, öppensinnad på så vis. Även motbjudande saker som jag vet redan innan kommer vara obehagligt. Som att bli nedkissad tex.Hamnar du i den situationen, så säg ja. Det är värt smärtan och obehaget. Det är värt den smällen självkänslan får av upplevelsen också. Åtminstone enligt mig.


    Fast du riskerar ju att tjejer visar avsmak av att få höra att du mer eller mindre är en manshora som alla får göra allt med.. Det är inte upphetsande nånstans ever... Det är snarare vidrigt förnedrande.
Svar på tråden Är det oattraktivt att "ställa upp" på olika kinks som man?