• Anonym (42 och gravid)

    Just plussat, 42 år och har många barn, någon fler?

    Hej!

    Då jag vill vara anonym så skriver jag här.

    Finns det någon mer som just blivit gravid och är 40 + och har flera barn innan?

    Jag har tre barn med mitt ex, ett barn med min nuvarande och två bonusbarn.

    Jag är jättelycklig för detta men skulle vilja ha likasinnade att prata med;)

  • Svar på tråden Just plussat, 42 år och har många barn, någon fler?
  • Anonym (4 barn)

    Jag är också 42, har två vuxna barn men en pappa, två till som är 12 och 9 och har en annan pappa. Nu hoppas jag att jag väntar mitt 5:e med min sambo, som har en dotter sedan tidigare. Jag har dock problem med blödningar och är orolig för missfall..

  • Anonym (40 morsan)

    Här är en som visserligen bara har två barn (9 och 13) som nu precis plussat!

  • Anonym (42 och gravid)

    Hur går det för er!!?

  • Anonym (40 morsan)

    Här går det bra, v 9 och har gjort ultraljud idag som visade att allt var bra! Mår inte bra däremot, trött och illamående mm

    Ni då?

  • Anonym (42 och gravid)

    Härligt,

    Jag gjorde också tidigt ultraljud där allt var bra.

    Är i v 11 nu och mår bra. Mådde sämre förut ...

    Dock vabbat hela v med min 21 månaders.

  • Anonym (40 morsan)

    Härligt att höra!

    Hur har ni gjort med att inkludera barnen? Berättat osv?

    Min yngsta (10 år) blev skitarg när jag berättade.

    Jag tänkte att det är bra att jag berättar oavsett hur det går, om det går dåligt så vet de ju varför jag mår dåligt sas

    Det är ju lite komplicerat när det är bonusbarn inblandade, jag har ett. Hen vet inget ännu pga en speciellt situation just nu där barnet inte vill vara hos sin pappa tyvärr

  • Anonym (42 och gravid)

    Vi har berättat för alla stora barn.. 12-15. De blev glada.

    Ska berätta för 8 åringen nästa vecka. Hon kommer bli överlycklig! De älskar sin lillebror på 21 månader:)

  • Anonym (40 morsan)

    Jo mitt äldsta blev oxå jätteglad! Inte yngsta dock men hoppas det lugnar ner sig, han är en riktig mammas pojke...

  • Anonym (42 och gravid)

    Min äldsta son på 15 var också skeptisk innan lillebrorsan föddes men nu dyrkar de varandra. Så det kan nog ändras,)

Svar på tråden Just plussat, 42 år och har många barn, någon fler?