Barn "tvingade" till vegankost
Ts, har du tänkt på att din väninna kanske också hänger här på familjeliv?
Lika med att du är en vän fattigare.
Ts, har du tänkt på att din väninna kanske också hänger här på familjeliv?
Lika med att du är en vän fattigare.
Vänner som inte tar kritik är inga vänner. Då är det väl inga vänner fattigare? Eventuellt en bekant fattigare skulle jag argumentera.
Jag hade sagt till min vän, du vad fan är det för skit du serverar barnet, hon fick köttgryta här hos oss idag och var helt utsvulten.
[quote=80098413][quote-nick]Prickigt block skrev 2019-12-14 10:41:12 följande:[/quote-nick]Ts, har du tänkt på att din väninna kanske också hänger här på familjeliv?
Lika med att du är en vän fattigare.[/
Är det en klok tjej/kvinna som är mor till barnen som ser ts tråd och känner igen sig borde hon istället vara tacksam att hon har en sådan fin och omtänksam vännina...som bryr sig väldigt mkt om hennes barn
Med risk för att låta högfärdig; då tror jag att mitt råd om skrämma med influensa, följa med och ta upp vegankosten lite smidigt leder längst och blir bäst.
Om igen; jag tycker du är en kanonkompis, och jag hoppas verkligen att det här löser sig på bästa möjliga sätt. Barnen och din väninna kan skatta sig lyckliga som har dig!
Jag personligen hade varit själaglad över en så engagerad väninna som TS tycks vara.
Från och till får man nämligen ögonen öppnade av andra människor och deras iakttagelser, och det är väldigt nyttigt för man lär sig något.
Jag, dels för att det är bra med ett extra par ögon och öron då man själv är så fokuserad och kan missa saker, dels för att jag ibland behöver tolkhjälp.
Det gör vi inte, det kan jag garantera.