• Anonym (Lillie)

    Bakifrån helt plötsligt superskönt?

    Jag upplever att bakifrån gjorde lite mer ont med mitt ex än med min nuvarande. Med mitt ex var missionären utan tvekan skönast och med min nuvarande är det nästan då det gör ont istället. Min nuvarande är väldigt stor och grov, men storleken borde väl inte påverka i det läget.

    Är det fler så upplever att olika ställningar är sköna beroende på sexpartner? Är det så för män också?

  • Svar på tråden Bakifrån helt plötsligt superskönt?
  • Anonym (.)

    Klart storlek, teknik med mera påverkar vad som känns skönt.

  • Anonym (Olika)

    Jag är man, och jag upplever att olika ställningar känns olika, med olika kvinnor. Jag kan även uppleva att samma ställning känns olika med samma kvinna, vid olika tillfällen.

    Hängde du med?

  • Anonym (Olika)

    Jag är man, och jag upplever att olika ställningar känns olika, med olika kvinnor. Jag kan även uppleva att samma ställning känns olika med samma kvinna, vid olika tillfällen.

    Hängde du med?

  • Anonym (Marie)

    Jag tycker helt klar bakifrån är skönast oavsett man och storlek

  • KaptenOhoy

    Storlek, böjning, teknik, längd på man och kvinna med mera är nog alla faktorer som påverkar vad som fungerar eller inte. Med något ex så var det lättast i doggy style att jag hade mina ben utanför hennes för att komma i rätt höjd och vinkel, med nuvarande fungerar det bättre att hennes är utanför mina. :)

  • Anonym (Olika)

    Var tvungen att fråga min sambo. Hon tycker det är skönare bakifrån om hon står upp lutande mot köksbord eller liknande. Har uttryckt någon gång att hon tyckt det gjort lite ont ståendes på knä i sängen.

  • Anonym (Marie)
    Anonym (Olika) skrev 2019-12-17 09:01:31 följande:

    Var tvungen att fråga min sambo. Hon tycker det är skönare bakifrån om hon står upp lutande mot köksbord eller liknande. Har uttryckt någon gång att hon tyckt det gjort lite ont ståendes på knä i sängen.


    Jg håller med din sambo om det hon säger
  • Anonym (Rebecka)

    Jag älskar doggy å anal anal är bäst nån som vill

  • Tom Araya

    Ett ex fick många och kraftiga orgasmer när jag tog henne bakifrån.
    Jag undrar om hon var väldigt mottaglig för g-punktsstimulans och att min lite nedåtböjda kom åt bra där...Drömmer

  • Solen1980
    Anonym (Rebecka) skrev 2019-12-17 14:08:29 följande:

    Jag älskar doggy å anal anal är bäst nån som vill


    Skriv ett meddelande till mig ;)
Svar på tråden Bakifrån helt plötsligt superskönt?