Tjejer hur ofta sväljer ni satsen?
--
--
Varannan, var tredje månad eller nå sånt kanske? Däremot kan det ju bli flera gånger under samma träff ^^
Kan inte svara på omröstningen, för har inte tillräckligt regelbundet sexliv, men jag sväljer varje gång jag suger till avslut.
Jag skulle egentligen svarat "NÅGON GÅNG OM ÅRET EL MINDRE"...
Nästan varje gång vi har sex. Jag älskar det!
Inte så ofta, även om jag älskar att suga. Vill egentligen hellre ha sprutet på mig, i fejjan eller på kroppen.
Fast för ett tag sedan när jag hade fått ett sprut i munnen så hade jag ett glas inom räckhåll, då lät jag satsen rinna ut i glaset och blandade sedan med vin och drack under tydlig njutning. Det tyckte han om! Och jag också.
Inte så ofta, även om jag älskar att suga. Vill egentligen hellre ha sprutet på mig, i fejjan eller på kroppen.
Fast för ett tag sedan när jag hade fått ett sprut i munnen så hade jag ett glas inom räckhåll, då lät jag satsen rinna ut i glaset och blandade sedan med vin och drack under tydlig njutning. Det tyckte han om! Och jag också.
Tar både sats och kiss i munnen, ibland båda.
Hur ofta beror på vem jag är med, ställer upp på mer ju snyggare killen är.
Förstår inte det där.. hellre i henne där det bör vara! Men om det bara är en avsugning kan det ju fungera.