• Fiona M

Vad gör ni

Anonym (Fast i tankarna) skrev 2019-12-24 15:20:52 följande:

Det är det jag vill komma fram till människor omkring påverkar negativt medans pappan vill göra allt för att få träffa de därför funkar de ej i staden vi bor i. Pappan är inte skadlig alls det är bara saker som hänt mellan oss som vuxna. Jag ser i mina barns ögon att de vill men pga av att jag ej ska bli sur vägrar de och gör avstånd ä. Jag tänker först o främst på mina barn

Om du tänker att det bästa för barnen är att träffa pappan får du väl börja med din egen attityd så barnen törs känna efter om de vill träffa honom utan att oroa sig för dina känslor.

Sluta också bjuda in släkt att tycka till om och påverka dina relationer.
  • Fiona M
    Anonym (Fast i tankarna) skrev 2019-12-24 19:26:32 följande:

Orsaken till att jag ej vill åka till landet han bor är pga av en orolig land med massa sjuktningar och jag kan ej få ut lina barn från de landet om de åker dit. Hans orsak är att han vill inte till ett land där min familj befinner sig till. Och nej de kommer ej hoppa på honom de har erbjudit att han får komma o träffa barnen här. Jag tänker på mina barn. Hade jag ej gjort o lyssnat på folk hade de inte haft kontakt per telefon ens. Jag har haft barnen själv o uppfostrat o försörja de sedan de föddes de har ej bott med pappan. Men nu efter en tag har jag o pappan börjat få lite bättre kontakt men vägrar ff komma till Sverige och jag vill ej ner till de landet. Därför försöker jag hitta en lösning som passar båda. Min fråga är inte vem som har rätt eller fel utan vilka platser kan man träffas mellan varandra

Din familj har inte mandat att erbjuda pappan att komma dit och träffa sina barn.

Ta tillbaka kontrollen TS, gör om, gör rätt.
Svar på tråden Vad gör ni