Inlägg från: Anonym (SD för Sveriges bästa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SD för Sveriges bästa)

Vad tycker ni om att SD är störst?

Shoegal81 skrev 2020-02-22 04:57:17 följande:

Putin lär ju skratt gott om inte annat. Att SD fått makt är 100% Rysslands förtjänst. Lättmanipulerade outbildade Svenskar som tror att invandrarna tar deras jobb, men i själva verket sitter de på landsbygden utan att gått ut gymnasiet och pillar sig i naveln. Mer utbildning är viktigt så inte hjärndöda "män" i 45-årsåldern som går på komvux och sjunger "Jimmy sha la la la la la" a la Beavis and Butthead från AIKs hejarklack får styra vår land. 

Vilka fördomar du har! Jag är högutbildad kvinna och röstar SD! Du låter lite hysterisk när du orerar om Putin i din fantasivärld, är det desperation för att du inser att ni vänstermänniskor är på väg att förlora? Förlorare brukar bli rätt desperata, särskilt om de trott sig vara på den vinnande sidan länge, och hela deras världsbild rasar.
    nihka skrev 2020-02-22 11:38:46 följande:

Jamen se där. Inte en siffra rätt. SD-kultur är inte "svensk kultur" utan en av många kulturer man finner i Sverige och en vars förespråkare ofta menar att det inte går att blanda kulturer. Det är inte jag som påstår att man inte kan blanda kulturer, och då menar du att alla som inte röstar på SD ska " frivilligt" lämna Sverige eftersom SD inte ger något utrymme att blanda kulturer? Du som är få positivt inställd till en enpartikultur, var tycker du 75% av landet ska flytta till?

Du låter lite lättkränkt tycker jag! Känner igen det från andra vänstermänniskor som länge trott att de var på den vinnande sidan, nu inser att de håller på att tappa mark, och det enda de har att komma med är falska anklagelser, otrevligheter och kränkningar.

Keep up the Good work, ju mer ni vänstermänniskor gör bort er, desto mer växer SD pga att folk inser att SD är framtiden. Själv ser jag ljust på framtiden- SD blir större och större, vänstern blir mer och mer bittra och allt fler börjar inse varför vi har så massiva problem i vårt samhälle. Så, fortsätt du med dina bittra vänster-inlägg, du är en bra valarbetare för SD och det uppskattas! Tack!
    nihka skrev 2020-02-22 11:52:19 följande:

Personer med invandrarbakgrund är överrepresenterade i VISSA brott. Du vet själv att brottslighet inte är en specifik invandrargrej. Vi hade ett rättssystem före 2015 också och straff och fängelser. Du vet också att invandrare är precis lika rädd för kriminella gäng som infödda svenskar är.

Nu relativiserar du. Du vet säkert lika bra som de flesta att det finns en stark överrepresentation inom grova våldsbrott, vilket är den typ av brott som är allvarligast.

Om du, mot förmodan, skulle vara en av de få som inte har koll på denna överrepresentation inom grova våldsbrott, är det bara för dig att googla, sök fakta och lära dig mer om detta.

Att relativisera, så som du och andra människor försöker göra, fungerar inte när allmänheten är så upplyst som den är.

Det enda den typen av relativisering leder till, är att du framstår som antingen lögnaktig eller okunnig. Vilket gynnar oss som röstar höger/SD, så förresten, fortsätt relativisera för all del!
    nihka skrev 2020-02-22 13:53:50 följande:

Tack så mycket för för att du berättar att du är lättkränkt. Det förklarar en hel del som varför du ser så många "vänstermänniskor" runt dig. Det måste kännas oerhört jobbigt att bemöta tanken på att det finns borgerliga väljare som inte gillar SDs politik eftersom du gör om dem till "vänstermänniskor" i ditt huvud. Alla som inte stödjer SD är förstås vänster i Lala-land. Stanna där och boa in dig ytterligare.

Det finns ingen "vinnande sida" utan det är val vårt fjärde år och man byter regering rätt som det är. Det finns liksom ingen permanent seger som ska vinnas av någon sida och dessutom växlar det gällande vilka som samarbetar med varandra. Jag ser helst en borgerlig regering utan SD förstås.

Men så gulligt, du reagerar som en tillrättavisad treåring! Man påpekar att du (Vilket du visar tydligt i alla dina inlägg!) är lättkränkt, och du svara typ som en treåring: " Men durå! Näe, ja är inte lättkränkt, de är du som e de"! Kul försök, men jag tror att alla själva kan se, när de läser dina kommentarer, hur lättkränkt du är!

Och du, försök lura i någon annan att du inte är vänster. "When it walks like a duck, talks like a duck...." osv......

Riktiga borgare inser att det är med SD:s hjälp man vinner den politiska makten vid valet 2022.

Jodå, det finns visst en vinnande sida! Opinionsvindarna i samhället blåser nu till SD:s fördel och detta kommer bara att stärkas med tiden, medan vänstern tappar mark. En rörelse man kan se över nästan hela världen dessutom.
    nihka skrev 2020-02-22 14:00:41 följande:

Jag råder dig att googla på brott och grova vålds(brott) för att bredda din bild av läget så du inte kommer med eller håller med befängda påståenden om att invandrare skulle begå majoriteten av alla brott, så du inte framstår som så okunnig.

Åh, du leker den leken nu, härmleken. Om någon säger till dig att skaffa kunskap genom att googla, säger du samma sak tillbaka. Jag har googlat och det jag hittade stödjer min tes. Seså, nu är det din tur att googla och skaffa dig kunskap, du verkar lite riktigt ha koll.
    nihka skrev 2020-02-22 14:00:41 följande:

Jag råder dig att googla på brott och grova vålds(brott) för att bredda din bild av läget så du inte kommer med eller håller med befängda påståenden om att invandrare skulle begå majoriteten av alla brott, så du inte framstår som så okunnig.

Dessutom, du behöver öva på läsförståelse. Du förstår, överrepresentation är inte samma sak som majoritet. (Googla båda orden om du inte vet vad de betyder!)

Det kan bli så pinsamt för dig om du tillskriver folk något de aldrig sagt.
    Missermajser skrev 2020-02-22 14:19:25 följande:

Du ska nog inte vara för kaxig. Historien kan upprepa sig! Nationella intressen är inte alltid betryggande eller utesluter sådant som skedde i Frankrike eller Ryssland när de konservativa ståndsbevararna skulle avnjuta sina framgångar. Liberaler eller arbetarpöbel är ingen långsiktig allians för konservativa när det väl kommer till kritan.

Precis, historien kan upprepas på så sätt att om vänstern, kommunismen, får för starkt fäste kan vi få en lika vedervärdig situation som när kommunismen skördade miljontals liv. Må det aldrig hända igen! Vi måste stävja de kommunistiska krafterna, så att det aldrig, aldrig händer igen.
    Missermajser skrev 2020-02-22 14:28:39 följande:

Du menar förbjuda åsikter som de försöker med i Polen? Förövrigt så var Franska revolutionen inte kommunistisk. Sedan har både konservativa och liberaler förmodligen orsakat över en miljard människors död. Inte ska vi väl förbjuda dessa ideologier? Nej du vinner inget på att förakta yttrandefrihet och demokrati även om jag kan förstå att du ibland blir frustrerad på meningsmotståndare! :) 

Oj, du har missat hela den "lilla" delen av historien som handlar om kommunismen? Googla Lenin, Stalin osv så kan du lära dig något nytt! Om det är några som vill "förbjuda åsikter" så är det ju kommunismen. Läs på, googla och läs på igen. Vem i tråden har förresten påstått att franska revolutionen var kommunistisk, jag har inte läst det någonstans. Du verkar ganska frustrerad själv som måste komma med halmdockor för att försöka visa din poäng!
    Missermajser skrev 2020-02-22 14:28:39 följande:

Du menar förbjuda åsikter som de försöker med i Polen? Förövrigt så var Franska revolutionen inte kommunistisk. Sedan har både konservativa och liberaler förmodligen orsakat över en miljard människors död. Inte ska vi väl förbjuda dessa ideologier? Nej du vinner inget på att förakta yttrandefrihet och demokrati även om jag kan förstå att du ibland blir frustrerad på meningsmotståndare! :) 

Oj, du har missat hela den "lilla" delen av historien som handlar om kommunismen? Googla Lenin, Stalin osv så kan du lära dig något nytt! Om det är några som vill "förbjuda åsikter" så är det ju kommunismen. Läs på, googla och läs på igen. Vem i tråden har förresten påstått att franska revolutionen var kommunistisk, jag har inte läst det någonstans. Du verkar ganska frustrerad själv som måste komma med halmdockor för att försöka visa din poäng!
    nihka skrev 2020-02-22 14:53:33 följande:

Jag råder någon som är okunnig inom ett område att skaffa sig kunskap. Minoriteten begår inte majoriteten av alla brott. Män är ingen minoritet.

nihka skrev 2020-02-22 14:40:35 följande:

Ja, tack för att du påpekar att du behöver jobba med läsförståelsen. Personen jag pratade med uttryckte sig med orden "minoritet" och "majoritet". Förstår att du tyckte det var pinsamt att du missade det. Googla gärna om du inte förstår vad orden betyder!

nihka skrev 2020-02-22 14:34:08 följande:

Tack för att du talar om att du reagerar som en treåring. Du skickar inlägg till mig som handlar om dig själv. Projicering kallas det för. Jag är inte intresserad av dina tankar om dig själv. Och inte heller om dina fantasier om mig. Det är inte hälsosamt att vara så upphängd på en annan person.

Jo, jag tänkte rösta borgerligt även nästa val. Jag tror att du har missförstått "borgerlig". Det handlar alltså inte om en grupp som tillber SD. Synen på SDs politik är förstås något som delar även borgerliga väljare vilket märks tydligt inte minst i det blocköverskridande samarbetet i riksdagen.

Stackare, du verkar förvirrad nu och slår åt alla håll, försöker tillskriva meningsmotståndare dina egna brister och kan inte erkänna att du blandat ihop överrepresentation och majoritet (läs kommentaren du svarade på, så klarnar det nog). Du agerar så märkligt att det inte går att bortse ifrån.

Om du inte vill bli kritiserad, sluta kasta sand i sandlådan och bete dig istället som en vuxen människa. Bra att du ska rösta borgerligt, då hjälper du SD till makten och det är viktigt för framtiden! Och du får även gärna fortsätta ditt "argumenterande", såna som du är sd:s bästa valarbetare! Ge dig in i alla debatter, du gör ett bra jobb (för oss)!
    nihka skrev 2020-02-22 15:18:14 följande:

Tack för att du till slut insett att jag inte är ämnet för tråden och att du ber om ursäkt för alla utläggningar om mig. Du är förlåten.

Ja, jag kommer rösta borgerligt igen, men inte på ett parti som hjälper SD till makten. Naturligtvis. Hade du något att tillföra som rör trädens ämne? Fråga gärna om du inte förstår vad det är. Och tack igen för ursäkten

Synd att du inte kan sluta fantisera om saker som inte har hänt......

Jag har aldrig någonsin bett om ursäkt till dig, att du kan fantisera ihop det visar på din världsfrånvändhet och totala brist på läsförståelse! Tack för att du bevisar att du brister totalt i läsförståelse!

Alla kan nu se att du bara fabulerar ihop saker som aldrig hänt.

Men, fortsätt att göra bort dig för all del (Alla kan själv se hur förvirrat och konstigt du "svarat" på inlägg). Fortsätt med dina halmdockor, det gynnar oss i SD! Svara gärna på detta med, helst lika förvirrat, världsfrånvänd och halmdockigt som du brukar. GO!
    nihka skrev 2020-02-22 15:58:51 följande:

Tack igen för ursäkten, du behöver verkligen inte upprepa den utan se det hela som ur världen. Tack också för ditt sakliga inlägg där dunbemöter trädens ämne utan att gå in i långa haranger om mig som person.

Jag ska fundera ordentligt på alla intressanta infallsvinklar om trådens ämne som du belyser här och komma tillbaka med mina kommentarer om allt ämnesrelaterat du lyfter

Bra, fortsätt med dina lögner och halmdockor inför öppen ridå!

Alla kan tydligt se dina lögner och inser att det är så alla dina inlägg är uppbyggda.

Fortsätt med dina lögner, halmdockor och din provokation!

Som sagt, det gynnar oss i SD, SD är största parti i opinionsmätningarna och du är en av våra små springhundar som ser till att vi växer än mer!

Bra jobbat, apport! Fortsätt så!
Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?