• Hel96

    Vad tycker ni om att SD är störst?

    Som Sverigedemokrat jublar jag då vi är det största partiet och att det finns en chans att Sverige blir bättre igen om vi bildar regering (vilket jag tror kan komma hända). Som ni ser har Stefan och hans regering inte gjort ett bra jobb. Alls.

    Vad tycker ni om SD's ökning?

    Underbart eller katastrof?

    Inget bråk i tråden, tack!


    Jimmie Åkesson shaalalalala
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?
  • Praktisk58

    Jag tycker sverige har blivit så mycket mer spännande

  • Anonym (Anonym)

    Ja den svenska regeringen är en skam för Sverige. Dom är Sverigefientliga och har raderat demokratin, mer en kommunism som styr nu.

    I flyktingfrågan kanske SD kan göra bättre, men mycket är redan förstört och annat som SD vill gör, lär inte vara bra för Sverige heller.

    Hela vårt system skulle behövas göras om, 4% skulle behöva bli 10% för att komma in i riksdagen. Då skulle inte miljömupparna få något att säga till om, dom styr nu alldeles för mycket och förgör landet.

  • Anonym (Ja du)

    Vi har stått inför katastrofer förr, vi har mött till synes hopplösa lägen och till slut har det gått bra.

    Jag hoppas att det gör det den här gången också.

  • Anonym (..)
    Anonym (Bapim) skrev 2019-12-24 13:33:26 följande:

    Gud hjälpe oss om SD får makten...


    Vad är det du är rädd för ska hända, om jag får fråga?
  • Anonym (Ace)

    Love it. Äntligen börjar jag kunna känna lite hopp inför framtiden igen. Hoppas verkligen den nuvarande utvecklingen fortsätter.

  • Anonym (Från V - SD)

    Jag kommer troligtvis rösta på dem nästa val.

    Det behöver hända något radikalt innan vi blivit ett minne blott

  • Praktisk58
    Anonym (..) skrev 2019-12-24 14:41:42 följande:

    Vad är det du är rädd för ska hända, om jag får fråga?


    Sedan 1990 har vi tagit emot 2,5 mill flyktingar.

    Var skulle dom bo och hur skulle dom försörja sig.

    Sverige riskerar att bli som rasistiska land som Finland eller Danmark.
  • Anonym (Också från V - SD)

    Jag upplever att vårt land blivit kidnappat av rörelser med en agenda att förstöra förtroendet för samhällskontraktet, och suga ut rikedomarna ur det Sverige som vi, Svenska medborgare ägde tillsammans en gång i tiden.

    Det har gjorts på många sätt under många år, och ett sätt är att ta emot alldeles för många människor på kort tid, utan en hållbar plan för hur finansiera integrering på ett värdigt sätt.

    Istället ska den svenska arbetarklassen och medelklassen slita och slava för att betala skatt, men deras barn får allt mindre, inget funkat, det finns inte pengar till nåt, SOS alarm, dagis, skola, sjukvård, polis, inget funkar. Kriminaliteten och droger breder ut sig, våra barn hotas i hemmiljöer och skolor. Men nyanlända får förtur till allt, och det ska betalas av den arbetande befolkningen.

    Detta är inte hur ett land ska styras anser jag. Man ska lojalt ta hand om varandra, betala skatt osv, men det är huvudlöst att rasera landet så som nu skett, och endast tala om de utsattas behov, och att filk ska komma hit från hela världen och få sin framtid betald av Oss som arbetar. Det är för tungt!!! Våra barn behöver fungerande dagis och skolverksamhet, men alla pengar ska tydligen gå till de utsatta.

  • Anonym (Tips från coachen)
    Praktisk58 skrev 2019-12-24 17:19:39 följande:
    Sedan 1990 har vi tagit emot 2,5 mill flyktingar.

    Var skulle dom bo och hur skulle dom försörja sig.

    Sverige riskerar att bli som rasistiska land som Finland eller Danmark.
    News flash, Sverige har varit rasistiskt hur länge som helst, några hundra år åtminstone. Den som inte kan sin historia är rädd för invandring, förr eller senare jämnar det ut sig men man måste styra tillförseln när det inte finns ett direkt behov, som t ex arbetskraftsinvandring som på 60/70-talet.
Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?