• JLES

Svagt plus orolig för missfall

Menar du att du inte sett en stegring på en dag? Rek. dig att testa varannan så att du kan se stegring tydligare. Dessutom så har jag alltid upplevt en svag stegring tills efter BIM - då har det gått snabbt!

• JLES
    Missmli skrev 2019-12-24 21:29:55 följande:

Ja men om jag tänker efter så tog jag ju ett tivt test i fredags och ett positivt på måndag så någon stegring hsr de ju blivit men jag vet inte, är nog allt googlade som satte mig i massa dumma tankar. Vet ju inte när jag har bmi heller med gissar någon gång mellan 20 dec och 25 dec.

Såg inte heller stegring vissa dagar när jag tog test varenda dag. :) Men sätter man test som är tagna med 2 dagars mellanrum bredvid varandra kan man se en fin stegring :)
  • JLES
    Missmli skrev 2019-12-24 21:40:08 följande:
    Får ha is i magen och vänta till torsdag och ta nytt då borde de ju vara starkare :)

Har med mina andra barn fått så fina starka plus. Med både tidiga test och "vanliga men nu blir det inte ens att testa tidigt
    Du kan tänka att alla graviditeter är olika ändå :D Med dottern fick jag teststreck lika starkt som kontrollstrecket på BIM+6 medan jag i början av denna grav. fick detta på BIM+3. :D Så det är ändå 3 dagars skillnad! Dessutom plussade jag olika tidigt och då. Om man kollar referensvärden på hCG märker man ju av väldigt stora intervaller, så det kan ju diffa mycket!
Svar på tråden Svagt plus orolig för missfall