• Anonym ((164))

    Prata under sex? Tänkte prova!

    Hej!

    Är en 23 åring tjej som varit tillsammans med min kille i ett år. Vi har väl sagt lite småord till varandra under sex, men inte sagt saker under sexet som vi vill göra. Kan under sex säga att han ska ta tag i mitt hår osv, men inte så mycket mer än så. Vi ska ses idag, och skulle vilja prova säga saker jag vill göra under sexet. Men antar jag är lite rädd för att göra bort mig haha.. Tänkte givetvis prata med honom efteråt vad han tyckte, men skulle vilja överraska honom när vi har det. Kanske säga att han ska binda mina händer osv, men som sagt, är lite rädd att inte få den responsen jag tänkt..

    Så, hur gör ni? Pratar ni under sexet vad ni vill göra? Innan har vi mer visat med händerna, eller sagt några få ord. Lättast vore såklart att fråga honom om han gillar det innan, men vill helst överraska honom som sagt och inte prata med honom om det innan. Kul att testa något nytt tänkte jag!

    Jag får väl testa, så får det bära eller brista :)

  • Svar på tråden Prata under sex? Tänkte prova!
  • Mandel

    Du kanske inte ska börja med värsta grova snacket, men att berätta när något är skönt eller hur man vill ha det eller om man vill byta ställning sov kan väl inte vara fel?

    Jag skulle inte kunna vara tyst så länge


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Kille)

    Vi pratar under sex, men det blir väl mer klassisk dirtytalk då, eller att jag som är lite dominant ger henne lite bestämda instruktioner....

    Det låter som att du är lite undergiven, tror det blir bättre om du pratar om sådant utanför sängen, och ger honom klartecken. Eller så köper du ett par rosa fluffiga handklovar, och ger honom i present, för att de om han fattar vikten.

    Men bra att du vill prata, många här extremt svårt att snacka om sex med sin partner.

  • Anonym ((164))
    Anonym (Kille) skrev 2019-12-27 12:50:09 följande:

    Vi pratar under sex, men det blir väl mer klassisk dirtytalk då, eller att jag som är lite dominant ger henne lite bestämda instruktioner....

    Det låter som att du är lite undergiven, tror det blir bättre om du pratar om sådant utanför sängen, och ger honom klartecken. Eller så köper du ett par rosa fluffiga handklovar, och ger honom i present, för att de om han fattar vikten.

    Men bra att du vill prata, många här extremt svårt att snacka om sex med sin partner.


    Jag tycker om när han är dominant men det tror jag han förstått vid dethär laget. Jag brukar visa med händerna att han ska ta tag runt min hals osv. Vi har även pratat om att köpa sexleksaker så han vet vad jag tycker om. Tänkte jag skulle be honom binda mina händer typ, det är väl inte grovt? Blir jobbigt om han bryter ihop, då kommer jag skämmas haha..
  • Anonym ((164))
    Mandel skrev 2019-12-27 12:36:21 följande:

    Du kanske inte ska börja med värsta grova snacket, men att berätta när något är skönt eller hur man vill ha det eller om man vill byta ställning sov kan väl inte vara fel?

    Jag skulle inte kunna vara tyst så länge

    [/quot

    [quote=80124514][quote-nick]Mandel skrev 2019-12-27 12:36:21 följande:[/quote-nick]Du kanske inte ska börja med värsta grova snacket, men att berätta när något är skönt eller hur man vill ha det eller om man vill byta ställning sov kan väl inte vara fel?

    Jag skulle inte kunna vara tyst så länge


    Nej precis, jag får ta det lite lugnt i början kanske haha.. berätta vad jag vill att vi ska göra, så får jag väl se vad responsen blir..
  • Anonym (H)
    Anonym ((164)) skrev 2019-12-27 13:09:07 följande:

    Nej precis, jag får ta det lite lugnt i början kanske haha.. berätta vad jag vill att vi ska göra, så får jag väl se vad responsen blir..


  • Anonym (H)
    Anonym ((164)) skrev 2019-12-27 13:09:07 följande:

    Nej precis, jag får ta det lite lugnt i början kanske haha.. berätta vad jag vill att vi ska göra, så får jag väl se vad responsen blir..


    Blev fel där, men du verkar tända på dom klassiska sakerna som undergiven så det är nog bara att köra på. Har inga problem att prata, så ser inga fel med det. Många tjejer som gillar 50 shades of...
  • Anonym (Kille)
    Anonym ((164)) skrev 2019-12-27 13:07:28 följande:

    Jag tycker om när han är dominant men det tror jag han förstått vid dethär laget. Jag brukar visa med händerna att han ska ta tag runt min hals osv. Vi har även pratat om att köpa sexleksaker så han vet vad jag tycker om. Tänkte jag skulle be honom binda mina händer typ, det är väl inte grovt? Blir jobbigt om han bryter ihop, då kommer jag skämmas haha..


    Nej, det är ju knappast grövre än händerna på halsen. Kör på som du planerat. Lycka till.
  • Anonym (sexy)

    Jag och tjejen brukar små prata om det vi gör och hur det känns i sängen typ ska jag stöta hårdare ,ska jag fortsätta 

  • Anonym (Hon)

    Är du rädd för att du ska gå för långt eller göra bort dig, så kan du ju först testa att visa kroppsligt hur mycket du uppskattar när han håller om dina handleder i sängen.

    Fattar han inte då så kan du ju krydda det genom att säga hur skönt det är och se hur han reagerar i stunden, då får du ju en föraning om var hans gräns för kinky går, så kanske han snart kommer med ett rep-förslag eller åtminstone inte blir förvånad när du ber om det.

    Annars kan du ju fråga vad han har för fantasier och berätta för honom om dina så är ju dörren öppnad sen.

  • Perjonsson

    Det är suveränt om hon kan prata, säga vad hon vill, önska, tipsa, guida killen och berätta när det är skönt, be om mer, hårdare, mjukare och när orgasmen är nära.

    Det underlättar för oss att göra det bättre för henne men även upphetsande för oss när vi lyckas bättre och ser resultatet i tydliga orgasmer

Svar på tråden Prata under sex? Tänkte prova!