• jaaguundrar

    Är min chef intresserad?

    Hur skulle ni tolka detta. Är han intresserad eller bara artig?

    Det handlar om min chef. Jag börjar med att tillägga att han är 42 och jag är 25. Han är gift och har ett barn. Jag är singel.

    Han har alltid varit väldigt trevlig & snäll mot mig enda sen första början. Hjälpt mig väldigt mycket och varit mån om att jag ska trivas bra på min arbetsplats.

    Nu har han på senare tid sett till att han och jag jobbar ihop ensamma om dagarna. Då är stämningen bra, vi pratar och skrattar mycket. Jag märker att det finns något speciellt i hans blick när jag möter den. Jag har även märkt hur hans blick vandrar över hela min kropp när han tror att jag inte ser. Han kan ställa sig väldigt nära så att tex. våra armar rör vid varandra. Han har även bjudit mig på lunch vilket aldrig hänt förut.

    Är det här bara jag som överanalyserar eller hur hade ni tolkat det?

  • Svar på tråden Är min chef intresserad?
  • Sarah889

    Ja, du överanalyserar. Du tolkar signalerna så de passar in i din fina fantasi där du och han kommer leva lyckliga i alla era dagar, men så ser verkligheten tyvärr inte ut.

  • Ballon79

    Jag tror han är intresserad. Men inled inte en relation med en gift gubbe som dessutom är din chef.

  • jaaguundrar
    Sarah889 skrev 2019-12-29 12:17:02 följande:

    Ja, du överanalyserar. Du tolkar signalerna så de passar in i din fina fantasi där du och han kommer leva lyckliga i alla era dagar, men så ser verkligheten tyvärr inte ut.


    Men jises kära du, vart har jag skrivit att detta är något jag önskar och hoppas på?
  • Sarah889
    jaaguundrar skrev 2019-12-29 12:19:07 följande:

    Men jises kära du, vart har jag skrivit att detta är något jag önskar och hoppas på?


    Det framgår rätt tydligt av din text.
  • Sarah889
    jaaguundrar skrev 2019-12-29 12:19:07 följande:

    Men jises kära du, vart har jag skrivit att detta är något jag önskar och hoppas på?


    Det framgår rätt tydligt av din text.
  • jaaguundrar
    Sarah889 skrev 2019-12-29 12:20:39 följande:

    Det framgår rätt tydligt av din text.


    Uppenbarligen i din fantasi där det verkar handla om att leva lyckliga i alla sina dagar med varenda snubbe som visar det minsta lilla intresse? Men nej så är det inte för mig. Jag är bara straight up skitdålig att läsa av folks/killar/gubbars beteenden & vill helst veta om detta beteende han uppvisar är något jag måste börja tänka på ang. Hur jag besvarar det. Men tack så mycket för din tid och ditt svar.
  • Ballon79
    jaaguundrar skrev 2019-12-29 12:26:23 följande:
     vill helst veta om detta beteende han uppvisar är något jag måste börja tänka på ang. Hur jag besvarar det. 
    Om han ville prata jobb på lunchen, ingen fara - då är det shysst av chefen att bjuda. Men om det inte handlade om jobb, ja då ska du nog vara på din vakt.
  • jaaguundrar
    Ballon79 skrev 2019-12-29 12:29:36 följande:

    Om han ville prata jobb på lunchen, ingen fara - då är det shysst av chefen att bjuda. Men om det inte handlade om jobb, ja då ska du nog vara på din vakt.


    Haha jadu.. Vi pratade inte en enda gång om jobb. Bara privata saker.
  • jaaguundrar
    Ballon79 skrev 2019-12-29 12:37:24 följande:

    Hur känns det i dig när ni tittar på varandra eller rör vid varandra?


    Inte mycket jag reagerar på känslomässigt så att säga, men jag kan märka på något sätt att det är från hans håll. Han kan inte låta bli att le så fort vi får ögonkontakt, oavsett samtalsämnet.
  • FtS70

    Han har nog ett intresse för dig, absolut. Om du inte vill underblåsa detta, se till att handla därefter.

  • Ballon79
    jaaguundrar skrev 2019-12-29 12:40:05 följande:
    Inte mycket jag reagerar på känslomässigt så att säga, men jag kan märka på något sätt att det är från hans håll. Han kan inte låta bli att le så fort vi får ögonkontakt, oavsett samtalsämnet.
    Ok, om du inte känner något speciellt så behöver du ju inte heller göra något speciellt. Kanske se till att hålla avstånd (mentalt och fysiskt).
  • jaaguundrar
    Ballon79 skrev 2019-12-29 12:52:52 följande:

    Ok, om du inte känner något speciellt så behöver du ju inte heller göra något speciellt. Kanske se till att hålla avstånd (mentalt och fysiskt).


    Ligger hans intresse enbart i att få ha en rolig stund så hade det ju inte varit något mig emot dock. Han faller mig väldigt mycket i smaken. Men absolut inte något jag hade viljat inleda en seriösare relation med. Frågan är ju bara hur det hade slutat med att ha ihop det med sin chef.

    När jag var väldigt mycket yngre så hade jag och en kollega på mitt första jobb en liten fling och lekte av oss på lagret. En väldigt rolig och spännande upplevelse, vi slutade som väldigt bra vänner, skötte det snyggt så ingen förstod något.
Svar på tråden Är min chef intresserad?