Inlägg från: Anonym (Argquqen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Argquqen)

sova naken

Så vart det en runktråd med en massa män med en massa snuskfantasier.. Sover man naken betyder det inte att man vill ha tjejsex herregud!

• Anonym (Argquqen)
    Nyfiken79 skrev 2020-02-05 19:54:23 följande:

Lite synd att du tycker det är nått negativt, är det inte underbart om en människa oavsett sätt kan glädja en annan människa

Tex som nu om hon nu varken tänkte gjorde eller kände nått så kanske hon får för sej att skriva ihop nått som kan få flera säkert både män och kvinnor att segla upp till sjunde himlen en liten stund

Jo det är ju fint tänkt av henne..

Jag syftade dock på vad alka andra män skrev..

Det vart inte lika fint om jag säger så!
  • Anonym (Argquqen)
    Nyfiken79 skrev 2020-02-05 20:49:16 följande:

Jo men jag tänkte om hon skriver nått å jag går igång på det eller kanske en kvinna å man då har en skön stund för sej själv tack vare att en annan människa delar med sej av en upplevelse eller fantasi är inte det fint då. Så länge inte folk skriver elaka saker som tex att hon skulle vara äcklig som sover naken i samma rum som väninnan eller pervers dum i huvudet ja du fattar vad jag menar, blir man inte drabbad av det behöver man ju inte tycka sånt iaf inte på ett elakt sätt

Nej du har självklart rätt.. Jag är bara så otroligt trött på pervon som ska få det till att handla om nån äcklig fantasi som de har.. Män som beter sig som svin på nätet och tror att man kan säga och bete sig hur man vill! Män som har noll respekt för andra människor!

Är själv man.. Men skulle aldrig bete mig vidrigt!
Svar på tråden sova naken