• vingla222

    sova naken

    Hej!

    Ska snart börja packa inför weekendresa med min bästa väninna och vi ska dela hotellrum. Hur gör ni när ni sover med andra?

    Jag sover alltid naken, men kommer det kännas bekvämt när man inte är själv?

    Ni som varit på tjejresor etc, ändrar ni era sovplaggsvanor?

  • Svar på tråden sova naken
  • Limeblad

    Utgår från att mina väninnor inte vill se mig sovandes naken. Därför har jag på mig shorts och linne när jag sover borta.

  • Fjäril kär

    Jag utgår ifrån att ingen annan än en partner/dejt vill se mig naken så av respekt har jag nattlinne på mig när jag sover med andra

  • Anonym (Maggan)

    Jag sover naken även om jag reser med mina väninnor och tycker det är okej

  • cosinus

    Sover aldrig helt naken utan vill ha trosor. Ska jag dela rum med andra (oavsett kön) sover jag även i linne.

  • Anonym (A)

    Sover inte naken när jag reser med väninnor. Har på mig t-shirt och trosor eller shorts.

  • Anonym (Johanna)

    Varför skulle mina kompisar vilja se mig naken? Vi ska väl inte ligga?

    Att jag är bekväm naken betyder inte att hon är okej med det.

    Linne och trosor blir det vid såna tillfällen.

  • Anonym (Påklädd med andra)

    Jag är bekväm i min kropp och sover naken eller i trosor.

    Men om jag sover i samma rum som andra skulle det bli i linne/t-shirt och trosor/shorts. Självklart tvingar man inte andra att dela sin nakenhet.

  • Mysigkille67

    Det är nog lika för killarna tror jag

    Så allafall för mig sover naken ofta men sen har man besök eller åker bort är det kallingarna på

    Visst det är skönt sova näck men ibland får man dra i handbromsen lite tänka på de andra hehe

  • vingla222

    Vi drack ganska mycket vin på resan och då brydde jag mig inte. Min väninna ville absolut inte missa chansen att sova naken i renbäddade hotellsängar. 

Svar på tråden sova naken