• Anonym (Gott Nytt År)

    Viktigt med orgasm?

    Hur viktigt är det för DIG att din partner kommer när ni har sex? Är det viktigare än att du kommer eller anser du att din orgasm är viktigare?

    För att göra denna omröstning orättvis så får man inte svara att det är lika oviktigt eller lika viktigt att båda kommer eller inte kommer. Ta ställning nu för fasen!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Viktigt med orgasm?
  • Anonym (JA)

    Det är viktigt för mig att få regelbundna orgasmer med mig själv, men inte med partner eller när jag har sex. Vill dock att partnern SKA kunna komma med mig alltid men gärna drar ut på det länge:)

  • Anonym (Ö)

    Ja, det är viktigt för mig för annars är sex helt onödigt. Tar bara tid och man blir kladdig och måste duscha. Då hade jag hellre legat och gosats.

    Sen ja, det är viktigt för min man också.

  • Anonym (Man)

    Viktigt att hon kommer men behöver inte komma själv.

  • Anonym (Jobbigt)
    Anonym (Man) skrev 2019-12-31 19:38:55 följande:

    Viktigt att hon kommer men behöver inte komma själv.


    Är inte det jobbigt. Vore det inte optimalt om båda får komma
  • Anonym (Bingo)

    Jag kommer väldigt lätt så jag kommer alltid när jag och min man ligger. Flera gånger. Men jag tycker inte sexet är fullbordat fråns min man har kommit.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Jobbigt) skrev 2019-12-31 20:15:39 följande:

    Är inte det jobbigt. Vore det inte optimalt om båda får komma


    Det är naturligtvis det optimala om båda kommer men min prio är att hon kommer. Därefter är allt en bonus.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Gott Nytt År) skrev 2019-12-31 15:32:36 följande:

    Hur viktigt är det för DIG att din partner kommer när ni har sex? Är det viktigare än att du kommer eller anser du att din orgasm är viktigare?

    För att göra denna omröstning orättvis så får man inte svara att det är lika oviktigt eller lika viktigt att båda kommer eller inte kommer. Ta ställning nu för fasen!


    Det ultimata är ju att båda kommer gör mig iaf
  • Mr K69

    Jag gillar att ge henne orgasmer till hon bara ber om att jag ska komma med hennes sista. Så härligt att somna så och vakna sedan på morgonen och fortsätta, gärna bli väckt av att hon trycker rumpan mot mej och....

  • Nicke989

    När jag har sex är det viktigast att kvinnan njuter. För mig är det hon som är grejen med att ha sex. Sen är det i och för sig väldigt skönt att få orgasm också, men det har inte prio 1.

Svar på tråden Viktigt med orgasm?