Inlägg från: Anonym (Japp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Japp)

Viktigt med orgasm?

Anonym (Gott Nytt År) skrev 2019-12-31 15:32:36 följande:

Hur viktigt är det för DIG att din partner kommer när ni har sex? Är det viktigare än att du kommer eller anser du att din orgasm är viktigare?

För att göra denna omröstning orättvis så får man inte svara att det är lika oviktigt eller lika viktigt att båda kommer eller inte kommer. Ta ställning nu för fasen!

Det ultimata är ju att båda kommer gör mig iaf
  • Anonym (Japp)
    Anonym (The bug) skrev 2020-01-13 19:46:50 följande:

Jag är faktiskt helt förvånad hur många kvinnor här i forumet som har skrivit i trådar att de fejkar, när dessa trådar förekommit. Jag trodde det var sånt som bara amerikanska tjejer höll på med för att de knappt har sexualundervisning och är allmänt hämmade pga kristendom mm.

Om man fejkar ger man faktiskt inte mannen en ärlig chans att lära sig något heller.

Men jag hoppas det bara är unga osäkra kvinnor som gör så och att de så småningom vågar ta tag i sin orgasm och släpper att försöka komma av penetration, för det är ju inte det enklaste för de flesta.

Håller med. Är dessutom väldigt förvånad över att en hel del kvinnor inte kan komma av penetrering, de vägrar att smeka sig själva under sex för det enligt dem är fel och konstigt. Många har inställningen att mannen ska ge dem en orgasm och säger inte vad de gillar/vad de tycker är skönt eller vet inte vad de tycker är skönt för de onanerar inte eller tar reda på på vad som gör dem kåta. De tänker så mycket och slappnar inte av. Sex ska ju vara kul och skönt och härligt. HUR man får orgasmer är ju skitsamma, huvudsaken är att man njuter
Svar på tråden Viktigt med orgasm?