• Anatomy

    Ge ner 25-30 kg med mig?

    Någon som behöver går ner runt 25-30kg och vill lyckas ihop?

  • Svar på tråden Ge ner 25-30 kg med mig?
  • Sommarskuggan

    Jag hade tänkt gå ner "bara" 10-15kg. Hur har ni planerat att gå ner?

  • Catnap

    Jag tänkte försöka äta nyttigare och kanske motionera mer. Men har en bebis och en ettåring så kommer nog inte hinna träna särskilt mycket.

  • Anatomy

    Jag ska köra lite keto till att börja med. Har en bebis på 6 månader så börjar med ordentliga promenader. Har löptränat innan graviditeten men är för tung för det just nu.

    Ja, hur gör vi? Vi kanske kan börja här och se hur många som hakar på. Jag tänkte köra en invägning imorgon. Tog fore-bilder förut.

    Vill kanske ha delmål och slutmål är att orkar springa igen och komma i mina gamla kläder.

  • Anatomy

    28,5kg att gå ner.

    Drömmen vore till mitten av augusti.

    Men är glad om det går till mitten av december.

    Testar Keto-kickstart för att bli av med sockersug.

    Jag har pga min vikt ont i fotlederna så hoppas bli av med den snabbt också.

    Jag har gått ner lika mycket två gånger förut så vet ungefär vad som krävs av mig.

  • Firenze

    Hänger på om det är okej trots att jag ?tjuvstartade? i höstas. Jag har gått ner 6 kg (egentligen 8 kg men jag har gått upp 2 kg nu under jul då jag helt släppt på självkontrollen, åtminstone lite av det är förhoppningsvis vätska!).

    Nu har jag 21 kg kvar till drömvikten. Jag räknar kalorier och försöker att få in lite vardagsmotion men det är inte alltid så lätt. Känner ingen direkt tidspress men det skulle vara kul att nå målet under 2020.

  • Anatomy
    Firenze skrev 2020-01-01 11:30:13 följande:

    Hänger på om det är okej trots att jag ?tjuvstartade? i höstas. Jag har gått ner 6 kg (egentligen 8 kg men jag har gått upp 2 kg nu under jul då jag helt släppt på självkontrollen, åtminstone lite av det är förhoppningsvis vätska!).

    Nu har jag 21 kg kvar till drömvikten. Jag räknar kalorier och försöker att få in lite vardagsmotion men det är inte alltid så lätt. Känner ingen direkt tidspress men det skulle vara kul att nå målet under 2020.


    Det är säkert vätska. Hoppas att lite är det för mig också. Mycket salt och alkohol igår. Några kilo borde rinna av nu i början i alla fall.

    Bra att du redan lyckats gå ner!
Svar på tråden Ge ner 25-30 kg med mig?