Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Gravid efter ma

Fick också ma i höstas. Är 32 år. Gjorde första riktiga försöket igen vid äl nu i december. Åt rosenrot och använde mig av det där spermievänliga glidmedlet som lite hjälp på traven. Använde cb digitala äl test. Tror det kan ha tagit sig redan på en gång, väntar otåligt på att posten ska komma med nya gravtest. Fått pyttesvagt knappt synligt på sticka för några dagar sedan. Är på bim+2 idag. Men är orolig för hur det blev senast..

Hoppas det tar sig för er snart, lycka till!

• Anonym (Anonym)

Jag slutar äta det när det är dags för äl, och börjar igen då mens kommer.

Vet inte riktigt hur långt gången jag var, och när det avstannat, det var utdraget. Kunde få småblödningar, och sen uppehåll på flera veckor. Tror det stannade någon gång i vecka 6. Jag kunde se gravtesten bli svagare och svagare, och fick vänta rätt länge innan kroppen stötte ut allt. Så visst är man nojigare den här gången..

• Anonym (Anonym)

Fy vad trist.. Man börjar ju andas ut runt v 12.. :( hoppas det tar sig snart igen. Blev gravid då väldigt fort förra svängen med när jag använde bisolvon, rosenrot och glidmedlet. Om något av det hjälpt, och vilket kan jag dock tyvärr inte säga. Bara att vi innan försökt i 10 månader utan något resultat.

• Anonym (Anonym)

Jag tror inte att en ägglossning kommer så länge nivån fortfarande är så pass hög att man får positiva test. Men jag är ingen expert..

Svar på tråden Gravid efter ma