• Henke82

    Vad händer med min kropp??

    Befinner mig i Karibien och njuter av sol och värme. Är duktig och smörjer in mig med SPF 30 och undviker solen helt om eftermiddagarna. Bor på ett all inclusive hotell, så visst slinker det ned ett par, tre drinkar varje dag, men utöver det dricker jag mycket vatten.

    Helt fantastiskt är det här, om det inte vore för att jag blir så otroligt pinknödig varje natt. 7-8 gånger kan jag gå upp varje natt, så det blir helt värdelös sömn. Förstår inte vad det här beror på... Har någon här nån idé?

  • Svar på tråden Vad händer med min kropp??
  • Anonym (MK)

    Låter som diabetes? Dricker du mycket? Alltså är du törstig?

  • MeandHim

    Blir alltid så när jag är utomlands fast på dagarna. Min kropp kan inte ta upp vattnet så jag dricker läsk istället.

    Testa en dag att byta ut vattnet mot läsk och se om det blir nån skillnad :)

  • Henke82
    Anonym (?) skrev 2020-01-08 16:49:18 följande:

    Graviditet? Urinvägsinfektion? Jetlag?


    Gravid? ???? Nja, inte om jag heter Henke. Urinvägsinfektion - nej. Jetlag - nej.
  • Henke82
    Anonym (MK) skrev 2020-01-08 16:51:59 följande:

    Låter som diabetes? Dricker du mycket? Alltså är du törstig?


    Funderade också på det, men nej. Jag är aldrig törstig utan mer eller mindre tvingar i mig vätska och får i mig några liter om dagen.
  • Henke82
    MeandHim skrev 2020-01-08 16:57:04 följande:

    Blir alltid så när jag är utomlands fast på dagarna. Min kropp kan inte ta upp vattnet så jag dricker läsk istället.

    Testa en dag att byta ut vattnet mot läsk och se om det blir nån skillnad :)


    Nej fan, då blir det värre... ???? Vatten is the shit, så att säga.
  • Anonym (MK)
    Henke82 skrev 2020-01-08 17:11:09 följande:

    Funderade också på det, men nej. Jag är aldrig törstig utan mer eller mindre tvingar i mig vätska och får i mig några liter om dagen.


    Okej då tror jag inte du behöver oroa dig! Du kanske dricker drinkarna precis innan du ska sova på kvällarna?
  • Aniiee
    Henke82 skrev 2020-01-08 17:11:09 följande:
    Funderade också på det, men nej. Jag är aldrig törstig utan mer eller mindre tvingar i mig vätska och får i mig några liter om dagen.
    Sluta med det så slipper du pinka hela tiden. Vattnet ska ju ut också, eller hur. Drick när du är törstig.
    I have a growing lack of disgust for you
Svar på tråden Vad händer med min kropp??