Amanda87 skrev 2020-06-22 12:53:18 följande:
Åh tack för frågan. Det går nog inte alls. Jag testade ÄL och fick positivt där. Vi hade haft sex två dagar innan, samma dag och dagen efter. Har väldigt lång cykel. Förra månaden var den 35 dagar, dessförinnan 32 och innan dess 34.
Har tagit grav test som varit negativt, nu var det nog två dagar sen. Idag är jag i dag 34 i cykel: ingen mens men så irriterad och lite molande. Så tror väl mensen kommer närsomhelst. Blir det inget denna gång tar vi paus en månad för att inte riskera få tre barn födda inom två veckors spann :p
Hur går det för dig?
Då låter det ju som ni träffat rätt på dagarna i alla fall! Då får vi se vad som händer denna cykel, håll oss uppdaterade :) Haha, kan förstå att ni pausar då med tanke på de övriga kidsen.
Här har det varit lite besvär med cellförändringar och stora blödningar i och med vävnadsprover... Blev därför osäker på om jag haft mens eller inte. Om inte är jag nu en vecka sen. Har känt mig illamående och lite "dragningar" i livmodern men vet inte om det kan bero på ingreppen. Har köpt mig ett test i vilket fall (vi hade sex vid ÄL) så det kanske jag gör idag... Om jag vågar.