Hur ska man ta initiativ till sex?
Killar, hur tycker ni att en tjej ska göra för att ta initiativ till sex? Hur ska hon visa att hon är kåt?
Tjejer, hur brukar ni göra när ni tar intiativ till sex, hur visar ni er kille att ni är kåt?
Killar, hur tycker ni att en tjej ska göra för att ta initiativ till sex? Hur ska hon visa att hon är kåt?
Tjejer, hur brukar ni göra när ni tar intiativ till sex, hur visar ni er kille att ni är kåt?
Jag gillar när hon antingen bara säger det rakt ut. Hett som fan och inga missförstånd =)
Annars om hon visar det tydligt. Börjar ta intimt på en, trycker rumpan mot en, blottar sig lite halvt diskret och sådär. Också väldigt uppskattat!
Jag är inte mycket för det subtila ^^
Varför inte bara säga jag vill knulla? Fast vad jag kan minnas så har min tjej Aldrig tagit initiativet till sex.
Finns många bra svar på denna fråga. Om ni är på jobbet så kan eggande sms vara bra. Är ni hemma och gör vardagssysslor så kan man "råka komma åt" varandra på ett lite erotiskt sätt.
I TV-soffan, kryp tätt intill, börja med lite smekningar, pussar som övergår till kyssar.
I sängen kan du ju ta på dig själv, se förförisk ut...
Snacka, säg att du är kåt, att du vill ha sex helt enkelt!
Finns många bra svar på denna fråga. Om ni är på jobbet så kan eggande sms vara bra. Är ni hemma och gör vardagssysslor så kan man "råka komma åt" varandra på ett lite erotiskt sätt.
I TV-soffan, kryp tätt intill, börja med lite smekningar, pussar som övergår till kyssar.
I sängen kan du ju ta på dig själv, se förförisk ut...
Snacka, säg att du är kåt, att du vill ha sex helt enkelt!
Ibland säger jag det rakt ut eller klär av mig rätt upp och ner.
Ibland så kryper jag upp bredvid och ber honom ta av sig kläderna gör att jag vill ha honom.
Kommer han och kramas bakifrånoå trycker jag rumpan mot honom eller kysser honom intensivt medan jag känner över honom.
Ibland säger jag bara att jag vill vara naken med honom...
Eller frågar om jag får smaka på honom, känna på honom.
Tar av mig tröjan så han får tillgång till mina bröst..
Tja listan kan göras lång
Det får användas lite stil och finess.
Konsten är att använda samspelet mellan man och kvinna på ett konstruktivt sätt. Inte en rak fråga som kan bli ett nej vilket kan bli tråkigt för den fortsatta samhörigheten. Istället lägger kvinnan på ett sublimt sätt över frågan som en invit till mannen att gå vidare med så att han får fortsätta och ta initiativet.
Görs lämpligen med att söka närhet kombinerat med en blick och ett leende. Tex när man fikar att snudda med handen mot hans som håller i kaffekoppen. En hand på armen när man är ute och går, en kram bakifrån när han plockar i diskmaskinen.
Alltid följt av den där blicken och ett leende så att frågan lämnas öppen och det är mannens tur att gå vidare. Så snyggt och ingen risk för att det går snett.
Jag gillar ju att börja redan på morgonen/förmiddagen med leenden, röra på känsliga ställen, säga ord, laga mat som hon gillar osv. osv.. Ja helt enkelt att bygga upp stämningen under dagen. Sedan får hon visa om hon är med under dagen också. Givetvis är ju inte det här något "standardkoncept" utan spontan och morgonsex är också så härligt. Jäkligt najs faktiskt att egga igång någon som står vid spisen och måste avbryta matlagningen för att mätta annat hungerbehov.
Beror väl på tillfället, men ligger ni i sängen, lägg din hand på hans kuk, så enkelt, kan inte missuppfattas och även om han inte alls är sugen så blir han säkert det. Att bara säga "Nu är jag sugen" kan vara direkt avtändande om man själv inte är kåt just då, var fysisk helt enkelt, det ger garanterat resultat.
När min fru tar initiativ till att ligga gör hon det i god tid innan. Hon säger oftast ?ikväll kan vi titta lite på snoppen?
Konsten är att använda samspelet mellan man och kvinna på ett konstruktivt sätt. Inte en rak fråga som kan bli ett nej vilket kan bli tråkigt för den fortsatta samhörigheten. Istället lägger kvinnan på ett sublimt sätt över frågan som en invit till mannen att gå vidare med så att han får fortsätta och ta initiativet.
Görs lämpligen med att söka närhet kombinerat med en blick och ett leende. Tex när man fikar att snudda med handen mot hans som håller i kaffekoppen. En hand på armen när man är ute och går, en kram bakifrån när han plockar i diskmaskinen.
Alltid följt av den där blicken och ett leende så att frågan lämnas öppen och det är mannens tur att gå vidare. Så snyggt och ingen risk för att det går snett.
När min fru tar initiativ till att ligga gör hon det i god tid innan. Hon säger oftast ?ikväll kan vi titta lite på snoppen?
Att ta på sig själv framför honom funkar. Fast nog bäst på en make eller pojkvän och inte en ny bekantskap. Ställ dig framför honom, gärna framför tvn när han tittar på något, och ta på dig själv. Reagerar han inte på det eller försöker titta "förbi" dig klär du av dig. Funkar inte det heller så onanera och "porrstöna"
En annan grej är att "tappa" saker böja sig fram plocka upp och puta med baken. Så övertydligt som möjligt. Dra ner byxor och trosor och tappa saker om han inte fattar hinten .
Att ta på sig själv framför honom funkar. Fast nog bäst på en make eller pojkvän och inte en ny bekantskap. Ställ dig framför honom, gärna framför tvn när han tittar på något, och ta på dig själv. Reagerar han inte på det eller försöker titta "förbi" dig klär du av dig. Funkar inte det heller så onanera och "porrstöna"
En annan grej är att "tappa" saker böja sig fram plocka upp och puta med baken. Så övertydligt som möjligt. Dra ner byxor och trosor och tappa saker om han inte fattar hinten .
Jag brukar passa på när vi ligger i sängen och titta på film eller serier. Då t ex lägger jag mig nära och smeker honom över magen, kysser honom på halsen, smeker utanpå kalsongerna, efter en stund drar han själv ner dem och då runkar jag honom med handen samtidigt som jag gnider mitt eget underliv mot hans lår. Eller så rullar jag över honom och sätter mig gränsle, kysser honom och torrjuckar tills han ger upp xD
Det är ett bra test. Att vinna över en viktig fotbollsmatch ger en bra egoboost.
Han tittar inte på fotboll. Allt han ser går att pausa, det blir därför för lätt, så utmaningen är att vinna över datorspelandet istället. Men då är han så nära skärmen att jag hade behövt klättra upp på skrivbordet för att blockera, och jag är osäker om det håller.