• Anonym (Ung tjej)

    Avsugning

    Hej jag är snart 18 år och är just nu tillsammans med en kille. Jag har börjat suga av honom vilket var ganska nytt för mig innan han! Jag är därmed inte så bra???? jag får han väll att komma om jag verkligen försöker fast de tar lite tid! Men jag undrar om nu har några tips på hur jag ska göra de extra skönt för honom, vill ju bara utvecklas mer och mer! Berätta gärna om lite knep ni själva använder på er eller nån annan eller som ni varit med om!!

  • Svar på tråden Avsugning
  • Anonym (Beröm)
    Anonym (Ung tjej) skrev 2020-01-09 12:59:11 följande:

    Hej jag är snart 18 år jag får han väll att komma om jag verkligen försöker fast de tar lite tid!


    Tycker du det är spännade när det är så nytt? Hur lång tid kan det ta
  • Anonym (Ung tjej)
    Anonym (Beröm) skrev 2020-01-13 12:16:14 följande:

    Tycker du det är spännade när det är så nytt? Hur lång tid kan det ta


    Han andas väll tungt så som killar brukar när de är skönt. Kan ta mellan 20-50 min men det beror ju på hur hårt man går in på de. Men jag ville mest ha tips så man kan variera sig lite så de inte blir så enformigt under varje sugning
  • Anonym (Ung tjej)
    Anonym (Beröm) skrev 2020-01-13 12:16:14 följande:

    Tycker du det är spännade när det är så nytt? Hur lång tid kan det ta


    Han andas väll tungt så som killar brukar när de är skönt. Kan ta mellan 20-50 min men det beror ju på hur hårt man går in på de. Men jag ville mest ha tips så man kan variera sig lite så de inte blir så enformigt under varje sugning
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Ung tjej) skrev 2020-01-13 14:27:19 följande:
    Han andas väll tungt så som killar brukar när de är skönt. Kan ta mellan 20-50 min men det beror ju på hur hårt man går in på de. Men jag ville mest ha tips så man kan variera sig lite så de inte blir så enformigt under varje sugning
    Det måste bli jobbigt att hålla på så länge?
  • JonasSa

    Jag tror vi killar gillar olika och jag tycker att olika saker kan vara skönt med olika tjejer. Det som jag tror du ska tänka på är dig själv, ditt engagemang och nyfikenhet kommer leda dig rätt. Uppfattar som du vill att kille njuter och du kommer märka på honom när det är skönt.

  • Anonym (Va?)
    Anonym (Ung tjej) skrev 2020-01-13 14:27:29 följande:

    Han andas väll tungt så som killar brukar när de är skönt. Kan ta mellan 20-50 min men det beror ju på hur hårt man går in på de. Men jag ville mest ha tips så man kan variera sig lite så de inte blir så enformigt under varje sugning


    Suger du 20-50 minuter?!? Herregud, låter ofantligt trist. Tar han lång tid på sig att komma när ni knullar också?
  • Anonym (Ee)
    Anonym (Ung tjej) skrev 2020-01-13 14:27:29 följande:
    Han andas väll tungt så som killar brukar när de är skönt. Kan ta mellan 20-50 min men det beror ju på hur hårt man går in på de. Men jag ville mest ha tips så man kan variera sig lite så de inte blir så enformigt under varje sugning
    Om du nu är en genuin ung tjej som vill ha tips, här är dom!

    Fråga vad han gillar! 
    Testa er fram tillsammans, sex i verkligheten är VERKLIGEN inte som filmerna, böckerna eller porren. SPECIELLT inte i början. 

    Blir oftast bättre när du varit med samma person länge nog att ni båda vågar prata och säga vad man gillar, bäst när du varit med en person så han tillslut vet vad du gillar utan att att säga något..

    och nästa gång du suger av honom, ställ en timer, håller du på för full fart mer än 20 min måste man applådera alltså. Det är en bedrift.. Både för dig och han
  • HasseA

    Jag tror man ska tänka på avsugning som två olika saker:

    1) få killen att komma
    2) bara göra det skönt för honom

    I fråga om 1) tror jag man ska göra rätt mycket som kommentar #1 här uppe skriver. Det vill säga "bara köra på" i ett och samma tempo, utan för mycket avbrott. Om man tex slickar pungen lite fortsätter man att runka under tiden.

    I fråga om 2) kan man göra precis hur som helst, och hur länge som helst - men då får man också räkna med att killen kanske inte kommer alls, för man blir lite som bedövad efter ett tag, hur skönt det än är. Åtminstone är det så för mig, men  med tanke på att du skriver att du suger så länge, så verkar det kunna gälla din kille också.


  • Anonym (Ung tjej)
    Anonym (Va?) skrev 2020-01-13 22:54:18 följande:

    Suger du 20-50 minuter?!? Herregud, låter ofantligt trist. Tar han lång tid på sig att komma när ni knullar också?


    Asså de går väll på 10 min med hjälp av han lite då och då om man säger så. Annars om vi ska ?mysa? så håller jag väll på 20+ men då byter jag ju ofta osv för att han ska hålla sig längre. När vi ligger tar de väll ungefär 15+.
  • Anonym (Ung tjej)
    JonasSa skrev 2020-01-13 18:36:04 följande:

    Jag tror vi killar gillar olika och jag tycker att olika saker kan vara skönt med olika tjejer. Det som jag tror du ska tänka på är dig själv, ditt engagemang och nyfikenhet kommer leda dig rätt. Uppfattar som du vill att kille njuter och du kommer märka på honom när det är skönt.


    Tacksam för allas svar. Ska tänka på att hålla på ett tag med samma sak och sen byta istället för att bara köra lite hur som helst. Och jag ska tänka på att göra så som jag själv känner typ så han märker mitt självförtroende mer (då han tycker de är tändande med självförtroende). Ska testa mig fram lite med tungan osv och se hur han reagerar (om han gillar de eller inte) och sen fråga efteråt om de va nått speciellt han gilla extra mycket.
  • Anonym (A)
    Anonym (Ung tjej) skrev 2020-01-13 14:27:29 följande:
    Han andas väll tungt så som killar brukar när de är skönt. Kan ta mellan 20-50 min men det beror ju på hur hårt man går in på de. Men jag ville mest ha tips så man kan variera sig lite så de inte blir så enformigt under varje sugning
    Låter jobbigt.
  • JonasSa
    Anonym (Ung tjej) skrev 2020-01-14 16:05:11 följande:
    Tacksam för allas svar. Ska tänka på att hålla på ett tag med samma sak och sen byta istället för att bara köra lite hur som helst. Och jag ska tänka på att göra så som jag själv känner typ så han märker mitt självförtroende mer (då han tycker de är tändande med självförtroende). Ska testa mig fram lite med tungan osv och se hur han reagerar (om han gillar de eller inte) och sen fråga efteråt om de va nått speciellt han gilla extra mycket.

    Lycka till!


    Självförtroendet är nog inte det viktigaste utan nyfikenheten!

  • Anonym (Nu)
    Anonym (Ung tjej) skrev 2020-01-09 12:59:11 följande:

     jag får han väll att komma om jag verkligen försöker fast de tar lite tid! Men jag undrar om nu har några tips på hur jag ska göra de extra skönt för honom, vill ju bara utvecklas mer och mer! Berätta gärna om lite knep ni själva använder på er eller nån annan eller som ni varit med om!!


    Det gör inget om det tar lite tid. Känner du dig mer bekväm nu 
Svar på tråden Avsugning