Letrozol - Följas åt?
Nej, jag jobbar på Ica! Tuffa dagar just nu.
De va idag du skulle ta sprutan va ?
Ja är inne på näst sista dubbel dos dagen med tabletterna. Är galet trött.
Nej, jag jobbar på Ica! Tuffa dagar just nu.
Ja jag tog sprutan igår, fick molvärk ett par timmar senare men Just nu känns det ingenting.
Tröttheten är så jobbig :(
[quote=80325575][quote-nick]Carro9194 skrev 2020-04-06 20:01:40 följande:[/quote-nick]Nu väntar jag i två veckor bara, antingen får jag mens eller så är jag gravid. Vi har blivit rekommenderade att ha sex varannan dag (oftare om vi vill haha) i 5-6 dagar efter sprutan.
Ja den eviga väntan! Tyckte också det var jobbigt när min sambo inte fick följa med, fick gå till en annan läkare den här gången för min var sjuk, då var det extra jobbigt liksom..
Det kommer gå bra ändå <3[/
Jobbig väntan förstår ja då..
mycket känslor i kväll för min del.
i morgon får min bror sitt första barn, jag vet detdå de är planerat kejsarsnitt för dem. Både glad men samtidigt ont i hjärtat på att man velat att de skulle va vår tur nu..
Väntar bara på lördag nu och få ultraljudet gjort hoppas så mycket att de ska se bra ut och att vi kan få ta sprutan och börja komma någonstans känns som vi står stilla.
Beställde hem en bok häromdagen
?När ska ni skaffa barn då? ? heter den. Kan verkligen rekommendera om du inte redan läst.
Nu väntar jag i två veckor bara, antingen får jag mens eller så är jag gravid. Vi har blivit rekommenderade att ha sex varannan dag (oftare om vi vill haha) i 5-6 dagar efter sprutan.
Ja den eviga väntan! Tyckte också det var jobbigt när min sambo inte fick följa med, fick gå till en annan läkare den här gången för min var sjuk, då var det extra jobbigt liksom..
Det kommer gå bra ändå <3
Åh jag känner med dig! <3 man vill vara glad men det gör fruktansvärt ont. Det är först nu efter fyra månader som jag börjar vänja mig liiiite vid tanken på att min bror ska få sitt tredje barn.
Jag hoppas för er att det går bra <3
Åh den ska jag kika på!
Hoppas det går bra!!
Just nu är det olidlig väntan i en vecka till haha.. har haft ont mitt i magen i tre-fyra dagar nu, vet inte alls vad det beror på. Efter att jag skrev sist att jag inte hade några symtom efter sprutan, den kvällen fick jag fruktansvärd molvärk och även dagen efter. Men som sagt, nu har jag bara haft ont i magen, det typ spänner och strålar.. vågar inte hoppas på för mycket! Sen vet jag att man kan få grav-symtom av sprutan också..
Hoppas det går bra!!
Just nu är det olidlig väntan i en vecka till haha.. har haft ont mitt i magen i tre-fyra dagar nu, vet inte alls vad det beror på. Efter att jag skrev sist att jag inte hade några symtom efter sprutan, den kvällen fick jag fruktansvärd molvärk och även dagen efter. Men som sagt, nu har jag bara haft ont i magen, det typ spänner och strålar.. vågar inte hoppas på för mycket! Sen vet jag att man kan få grav-symtom av sprutan också..
Åh vad kul!!! Klart du ska vara glad!! Håller tummarna <3
Det är min fjärde kur med letrozol, tredje med letrozol + ovitrelle. Nästa lördag blir det antingen mens eller grav-test <3
Jag reagerar snabbt och fint på letrozol, nu verkar det mest handla om ?tajming? som för ett ?vanligt? par liksom. Vi ska fortsätta till juni, har jag inte blivit gravid då så får vi ställa oss i kö till IVF. Förhoppningsvis slipper vi det!