amandakollb skrev 2020-05-18 19:14:00 följande:
Skönt att berätta! Jag vill typ inte då jag tänker att de tar sån lång tid och skulle bara bli stressad om de frågade hur det går osv :/
Har du fått stora blåsor varje omgång? Hur stora har de varit när du fått ta ovitrelle?:)
som du säger, skönt att det finns en plan men jag förstår också vad du menar med att ni helst hade velat lyckas med letrozol innan ivf, så känner jag med. Vi har ingen plan utan har mest sagt att vi kör på iaf till årsskiftet Med letrozol och efter det kanske de blir aktuellt med ivf. Men jag undrar när man borde ställa sig i kö?!
Ja det är blandade känslor det där, jag tycker att det är skönt att berätta men som du säger så är frågorna rätt jobbiga.
Ja det har jag fått, dem har varit allt mellan 18-21 när jag har varit där. När jag fått ta ovitrelle har första gången då jag hade två äggblåsor va den ena på 16 och den andra på 18. Sen sist nu så va den på 20 och då fick jag ta den samma dag :)
Jätte svårt när man bör ställa sig i kö, vilken stad går du? Tänker om det är mer kö någonstans?