• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Anonym
    Anonym (Vad?) skrev 2024-12-22 23:30:40 följande:

Är det fler som har problem med att någon annans mejladress står i inloggningsrutan? Jag hade loggats ut från FL ikväll. I vanliga fall står min mejladress i rutan, men den här gången stod en helt annan adress. Det är bara jag som använder min dator och jag har ingen sådan mejladress.

Jag vill nämligen minnas att jag läst det nånstans?

Flera personer har tagit upp det både här och i egna trådar.

Samtliga gånger har dock en moderator förkunnat att det handlar om de egna cookie-inställningarna och om det inte är adresser man själv skrivit in så händer det helt enkelt inte.

Alla dessa som tagit upp frågan har helt enkelt drabbats av någon sorts kollektiva hallucinationer. Detta är mycket mer sannolikt än att någon som inte kan tekniken bakom sitt eget forum har fel.

Efter att detta konstaterats, låses trådarna om ämnet. Det har ju ändå inte hänt, tydligen.
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2024-12-22 20:08:50 följande:

Nandez skrev 2024-12-21 21:33:25 följande:
    Här fungerar det utan problem
    Det var nog min internet uppkoppling  som strulade 
    Okej
  • Nandez
    Anonym skrev 2024-12-23 15:30:30 följande:

Samtliga gånger har dock en moderator förkunnat att det handlar om de egna cookie-inställningarna och om det inte är adresser man själv skrivit in så händer det helt enkelt inte.

Alla dessa som tagit upp frågan har helt enkelt drabbats av någon sorts kollektiva hallucinationer. Detta är mycket mer sannolikt än att någon som inte kan tekniken bakom sitt eget forum har fel.

Efter att detta konstaterats, låses trådarna om ämnet. Det har ju ändå inte hänt, tydligen.
    Det har hänt mig också men nu vet jag att hallucinationer är orsaken, pustar utSkrattandeCool
  • Anonym (Ew)
    Anonym skrev 2024-12-23 15:30:30 följande:

Jag är inte säker på att jag vill vara i en kollektiv hallis med FL Tyst

• Nandez
    Anonym (Ew) skrev 2024-12-23 19:24:54 följande:

Jag är inte säker på att jag vill vara i en kollektiv hallis med FL Tyst

Skrattande
  • Anonym (Sökaren)

Hur söker man på familjeliv nu för tiden ? I trådarna alltså. Finns en sök funktion vet jag men den får iaf inte jag att funka. 

• Blond tjej
    Anonym (Sökaren) skrev 2024-12-25 12:52:42 följande:

Hur söker man på familjeliv nu för tiden ? I trådarna alltså. Finns en sök funktion vet jag men den får iaf inte jag att funka. 

Det verkar bara funka om man är inloggad med en dator
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2024-12-26 20:39:15 följande:
    Det verkar bara funka om man är inloggad med en dator
    Fungerar bra dåGlad
  • Anonym (Ew)
    Anonym (Sökaren) skrev 2024-12-25 12:52:42 följande:

sök via google, deras suger verkligen
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?