• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • molly50
    Blond tjej skrev 2025-04-23 20:02:23 följande:

tugg och åter tugg för mig i kväll Rynkar på näsan

Ja,det är samma här. Och lite problem med att citera. Men just nu verkar det fungera igen.
  • Blond tjej
    molly50 skrev 2025-04-23 20:08:44 följande:
    Ja,det är samma här. Och lite problem med att citera. Men just nu verkar det fungera igen.
    Här hänger sig sidan titt som tätt just nu 
  • molly50
    Blond tjej skrev 2025-04-23 20:21:15 följande:
    Här hänger sig sidan titt som tätt just nu 
    Samma här. Det funkar emellanåt,sen börjar det tugga igen och går inte att citera.
  • Jhannis

Snälla ni som har hand om FL gör om sidan så den fungerar. Det är tråkigt att det hela tiden hänger sig och man kan inte citera. Jag börjar vara trött på att det inte fungerar.

• molly50
    Jhannis skrev 2025-04-23 20:25:32 följande:

Snälla ni som har hand om FL gör om sidan så den fungerar. Det är tråkigt att det hela tiden hänger sig och man kan inte citera. Jag börjar vara trött på att det inte fungerar.

Ja,är de rädda om sina medlemmar så borde de göra något åt det här.
  • RaYzLeR

Det är nog kompetensbrist. Dom vill nog göra något åt saken men vet inte vad som är fel helt enkelt.

• Blond tjej
    molly50 skrev 2025-04-23 20:22:05 följande:
    Samma här. Det funkar emellanåt,sen börjar det tugga igen och går inte att citera.
    Jhannis skrev 2025-04-23 20:25:32 följande:

Det är konstigt att dom inte kan fixa alla buggar på sidan nå gång.
    Svarar med mobilen nu och det verkar funka lite bättre än att vara inloggad med en padda eller en dator 
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2025-04-23 20:02:23 följande:

tugg och åter tugg för mig i kväll Rynkar på näsan

För mig har det fungerat bra i kväll
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?