• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-04-24 21:26:18 följande:

Jag undrar varför jag har två meddelande på rutan meddelande då jag kollat allt.
    Blockerade ett meddelande som jag vägrade att svara på även anmälde det.Vad är det som händer med FL? Snart går jag ur för inget fungerar som det ska fungera. Och varför skriver okända personer på mitt meddelande. Jag är skit arg på hela FL.

Vad märkligt
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-04-24 22:05:41 följande:
    Vad märkligt
    Ja jag får inte tomt i meddelande rutan trots att jag inget har där.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-04-24 20:29:14 följande:
    Menade att Forumvärden skickar det vidare till teknikGlad
    Ok. Ja,det var det svaret jag fick också. Vet inte om det är ett standardsvar man får.
    Det brukar inte hända så mycket mer sen.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-04-24 21:26:18 följande:

Jag undrar varför jag har två meddelande på rutan meddelande då jag kollat allt.
    Blockerade ett meddelande som jag vägrade att svara på även anmälde det.Vad är det som händer med FL? Snart går jag ur för inget fungerar som det ska fungera. Och varför skriver okända personer på mitt meddelande. Jag är skit arg på hela FL.

Att okända personer skriver till dig är inte ett fel hos FL. Du kan själv välja att göra din profil osynlig så att ingen annan kan skriva till dig.
    Jag gjorde det när jag fick meddelanden från män som ville prata snusk och skicka snoppbilder.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-04-24 22:49:46 följande:
    Har du provat att uppdatera sidan? Eller har du inte öppnat meddelandena? I så fall står de kvar som olästa.
    Kontakta forumvärden annars.
  • Blond tjej
    Jhannis skrev 2025-04-24 22:49:46 följande:
    Jag hade samma problem så jag skrev till forumvärden och hen bollade över det på teknik så dom fick släcka avisningen  
  • Blond tjej
    molly50 skrev 2025-04-23 22:45:01 följande:
    ja,den saknar jag med. Och fotogalleriet. Det finns ju nu med,men det är ju bara vi själva som kan se våra egna gallerier. Ingen annan.
    Jag saknar också gästboken och en del andra funktioner som fanns på gamla FL   
  • Blond tjej
    Moderator skrev 2025-04-24 19:45:56 följande:

Hej!
    Ärendet är skickat till teknik.
    Skriv gärna vad som krånglar och när och vad ni surfar på.
    Mvh
    Admin 

Dator, padda eller mobil. Det segade rejält och sidan hängde sig 
  • Blond tjej

Går inget bra i kväll .  bad geteway, tugg tugg och spamfilter hittills för mig i kväll 

• Nandez
    molly50 skrev 2025-04-25 13:14:06 följande:
    Ok. Ja,det var det svaret jag fick också. Vet inte om det är ett standardsvar man får.
    Det brukar inte hända så mycket mer sen.
    Som sagt fungerade för mig. -hade en dialog med Forumvärd., 
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?