• molly50

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Blond tjej skrev 2025-07-24 21:06:26 följande:

Mitt i den kokheta sommaren så dök det upp element 

Här med. Men inte så ofta som tidigare. 
  • molly50
    Blond tjej skrev 2025-07-25 19:59:00 följande:
    Jag får sällan element 
    Jag fick det oftare förut. Men mer sällan nu. Men det är kanske inte värt att säga något för då dyker det väl upp igen. *S*
  • molly50
    Blond tjej skrev 2025-07-26 23:03:42 följande:
    Nä det är inte värt säga mycket för då drycker det upp ett element och just så blev det för mig efter förra posten i denna tråd 
    Än har det inte dykt upp något mer för mig. Men det är väl inte värt att säga för mycket,som sagt.Drömmer
  • molly50
    Blond tjej skrev 2025-07-28 20:47:11 följande:
    Igår dök det upp två element fast i kväll så har dom hållit sig borta än så länge  
    Ja<,det dyker upp lite då och då. Men så länge det inte är hela tiden så kan jag väl leva med det. 
  • molly50
    Blond tjej skrev 2025-07-29 22:15:17 följande:
    Det kan man leva med för det är värre när sidan tuggar 
    Ja,absolut! Men det har den inte gjort på länge,tack och lov.
  • molly50
    Blond tjej skrev 2025-07-31 20:26:50 följande:
    Ja tack och lov så var det ett tag sedan nu 
    Nandez skrev 2025-07-31 19:07:45 följande:
    Elementen är lite irriterande men det påverkar inte funktionen
    Nej,nu har det varit ganska lugnt på den fronten ett tag. Hoppas det fortsätter så.
  • molly50

Lugnt här. Inget spamfilter eller tuggande. Bara något element då och då. Glad
    Men det gör inget nu när det börjar bi kallare. Flört

• molly50
    Blond tjej skrev 2025-08-25 19:35:14 följande:
    Det var  ett tag sedan  som jag hade ett förrymt element  eller så har det förklätt sig till spamfiltret på min sida  
    Ok. Nej,här dyker det upp lite då och då. Men inget som stör mig nämnvärt.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-09-02 18:08:00 följande:
    Samma här, det stör inte mig eller nämnvärt 
    Nej,så länge jag slipper spamfiltret så.
  • molly50
    Mayjel skrev 2025-09-14 21:26:55 följande:

Har säkert ställt denna fråga förut men kan inte minnas att jag fått nåt svar - hur kan det komma sig att gensvar från mods. i PM eller Gmail dröjer såpass? 

Jag kontaktade både mod. och forumvärd för en stund sen då jag fick se vid inloggning att någon på forumet olovligen använt mitt forumsnamn igen, bl.a. i en tråd som jag själv ofta skrivit i, och även i några andra trådar. 

Jag frågar återigen - när enskilda medlemmar här på forumet blir utsatta för förföljelse, förtal, identitetsstöld och trakasserier, hur kan det komma sig att ni inte agerar fortare? 

Finns det en speciell tid på dygnet då det är säkrare att posta sina inlägg härinne? En tid då moderatorer är som mest aktiva? Hade känts lite lugnare för mig att få veta detta, så jag kan få posta mina inlägg utan att känna obehag. 

Jag såg i en annan tråd någon som använde ett nick som var snarlikt ditt.
    Det var i denna tråd:

www.familjeliv.se/forum/thread/83511142-har-sexforumet-blivit-samre
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?