Varför fungerar familjeliv så dåligt?
Och en sådan person förtjänar att anmälas.
Ja som du säger har alla rätt till sin åsikt och så även jag. Och jag tycker liksom många andra inklusive din stalker uppenbarligen att du är ganska provocerande när du går in i vissa sextrådar och fördömer folk.
Jag har även rätt att uttrycka min åsikt om att jag tror att det skapar onödig irritation, fiender, pajkastning osv. Du har ju t.ex. bara i den här tråden redan flera personer emot dig. Jag t.ex. ville mest vara snäll och säga att du behöver inte vara rädd för att han har din adress via det här forumet om du inte själv skrivit ut den.
Så många olika jag noterat som Mayjel tjafsat med skulle jag absolut inte bli förvånad om det är en helt annan individ.
Är absolut inte på stalkerns sida men alltid är inte svart eller vitt.
Jag har lärt mig med åren som polis i t.ex. misshandelsfall så är det inte sällan den som blivit misshandlad som börjat provocera. Självklart är misshandel alltid att fördöma men håller man sig lugn och inte provocerar minskar ju risken dramatiskt.
Jag tror Mayjel som hon skrev att det kliar i hennes fingrar och tycker om att diskutera och ibland även provocera och vissa tolererar det mer än andra. Som sagt jag skyller inte på nån här bara vädrar mina tankar.
Om du har varit hård och uppfattats otrevlig mot personer som försökt råda dig, är det vårat fel?
Jag har inte ljugit i tråden men det är en del av din taktik verkar det som, att anklaga.
Synd att den andra tråden är borttagen för det blir bara dina lögner mot mina ord...
Nej. En vanlig lösning på ett vanligt problem är inte ett skuldbeläggande. T.om råd som ges i dysfunktionella förhållanden= stenmetoden. Dramatiskt.