• Litenmenhård

The Big Bang Theory

Tyst. Jag måste bara uttrycka min kärlek för den här serien! Amerikanska sitcoms känns så krystade, men den här serien är briljant!Tyst
  • Svar på tråden The Big Bang Theory
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-01-18 02:06:54 följande:
    Litenmenhård skrev 2020-01-17 23:05:13 följande:

Raj har sina moments han också. Fast han är på snudd gay ibland. Haha.

Själv tycker jag det där lite omedvetet homoerotiska stråket som finns i relationen mellan Wolowitz och Raj är stor humor och minst lika kul som Sheldons grejer.
    Jo, speciellt när Leonards mamma ska psykoanalysera Howards och Raj relation och de två börjar bråka sen som ett gift gammalt par. Haha.Skrattande
  • Betty Boop

Big Bang Theory är min favoritserie!

Jag kan tipsa om att hela serien finns på Dplay. Eventuellt måste man vara premiummedlem.

• Litenmenhård
    Betty Boop skrev 2020-01-18 13:28:12 följande:

Big Bang Theory är min favoritserie!

Jag kan tipsa om att hela serien finns på Dplay. Eventuellt måste man vara premiummedlem.

Tack för tipset. Skrattande
  • Litenmenhård

Jag skulle lätt kunna tänka mig ha en full-size Sheldon docka i mitt vardagsrum.Skrattande

• flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-01-18 05:08:08 följande:

Jo, speciellt när Leonards mamma ska psykoanalysera Howards och Raj relation och de två börjar bråka sen som ett gift gammalt par. Haha.

Ja, underbart! Eller när Raj berättar att han natten innan drömt att han bodde i ett magnifikt slott och att Howard bodde bredvid i ett likadant slott och att han smög över till Howards bakre ingång för att hälsa på honom. Howard blir förstås lätt besvärad. Typ. Bizarrt men kul.
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-01-18 13:32:06 följande:

Jag skulle lätt kunna tänka mig ha en full-size Sheldon docka i mitt vardagsrum.

Ok, där bräckte du mig kan jag säga.
  • Aniiee

Vad anser ni om denna "hot take" på BBT?

">

I have a growing lack of disgust for you
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-01-19 01:52:57 följande:
    Ok, där bräckte du mig kan jag säga.
    Jag tänkte ha honom i sovrummet först, men kom på att det skulle vara lite creepy.Foten i munnen
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-01-19 04:04:06 följande:

Vad anser ni om denna "hot take" på BBT?

">

Haha. Så kul!Glad
  • Aniiee
    Litenmenhård skrev 2020-01-19 09:12:38 följande:
    Haha. Så kul!Glad
    Jag tror inte "kul" är reaktionen på det klippet, så jag undrar om du faktiskt såg det och lyssande på det. Det är liksom inget humorklipp.
    I have a growing lack of disgust for you
Svar på tråden The Big Bang Theory