• Litenmenhård

The Big Bang Theory

Tyst. Jag måste bara uttrycka min kärlek för den här serien! Amerikanska sitcoms känns så krystade, men den här serien är briljant!Tyst
  • Svar på tråden The Big Bang Theory
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-01-19 15:40:57 följande:
    Jag tror inte "kul" är reaktionen på det klippet, så jag undrar om du faktiskt såg det och lyssande på det. Det är liksom inget humorklipp.
    Jag tyckte den var kul, men jag har lite konstig humor med. Aldrig har jag hört den serien bli dissad så hårt!
  • Aniiee
    Litenmenhård skrev 2020-01-19 16:06:22 följande:
    Jag tyckte den var kul, men jag har lite konstig humor med. Aldrig har jag hört den serien bli dissad så hårt!
    Ja, det är en rejäl diss. 
    I have a growing lack of disgust for you
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-01-19 16:52:24 följande:
    Det känns som att man ska skämmas för att man gillar den serien och har den humorn och att man är totalt dum i huvudet för att man tittar på den.
  • flygrl
    Aniiee skrev 2020-01-19 04:04:06 följande:

Vad anser ni om denna "hot take" på BBT?

">

Misstänker det också är din åsikt om BBT...är det så?
    Litenmenhård skrev 2020-01-19 16:55:28 följande:

Det känns som att man ska skämmas för att man gillar den serien och har den humorn och att man är totalt dum i huvudet för att man tittar på den.

Jag skiter i va nån annan tycker om att jag gillar serien för jag tycker den är underbart rolig och mysig att kolla på. För mig funkar den. Det är min ärliga åsikt.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-01-19 18:07:18 följande:

Misstänker det också är din åsikt om BBT...är det så?Jag skiter i va nån annan tycker om att jag gillar serien för jag tycker den är underbart rolig och mysig att kolla på. För mig funkar den. Det är min ärliga åsikt.
    Jag håller med till 100 %. Jag älskar också den serien och tycker den är det bästa som har hänt tv på länge.Glad
  • Aniiee
    flygrl skrev 2020-01-19 18:07:18 följande:

Misstänker det också är din åsikt om BBT...är det så?Jag skiter i va nån annan tycker om att jag gillar serien för jag tycker den är underbart rolig och mysig att kolla på. För mig funkar den. Det är min ärliga åsikt.
    Jag har ingen aning, jag har aldrig tittat på BBT. Inte min genre, jag har aldrig gillat sitcoms. Jag är mer nyfiken på vad fans säger om kritiken.
  • SweeneyTodd
    Aniiee skrev 2020-01-19 18:24:51 följande:
    Jag har ingen aning, jag har aldrig tittat på BBT. Inte min genre, jag har aldrig gillat sitcoms. Jag är mer nyfiken på vad fans säger om kritiken.
    Jag har för mig att du gillar How I met your mother? Det är ju en sitcom. 
  • Aniiee
    SweeneyTodd skrev 2020-01-19 18:44:18 följande:
    Jag har för mig att du gillar How I met your mother? Det är ju en sitcom. 
    Det finns undantag. Undantaget Heter Neil Patrick Harris...
  • Litenmenhård

Ni som har följt serien, är det inte lite konstigt att Amy, tillsammans med Sheldon får Nobelpris i fysik? Hon är ju neuroforskare. 

• Litenmenhård

Neurobiolog, kanske det heter?

Svar på tråden The Big Bang Theory