Inlägg från: Anonym (Ormen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ormen)

Du inser att gräset var inte grönare...

Japp, var otrogen ett antal gånger när jag var yngre, och det var aldrig värt det. På nåt sätt kommer det alltid fram, och det leder till problem och ångest för alla inblandade. 
    Nu går jag istället till prostituerade när jag behöver variation. På så sätt skadas ingen, det kommer inte fram och min fru och jag kan fortsätta vara lyckliga. 
  • Anonym (Ormen)
    Anonym (man) skrev 2020-01-21 15:07:41 följande:
    Mmm problemet är ju bara att alla inbillar sig själva att de är "diskreta" och så blir de påkomna ändå (ingen åker ju dit med flit)  och tyvärr får ju HELA familjen vara med och dela på bajsmackan vare sig de vill det eller ej. Så den verkliga frågan är snarare hur i helvete man är funtad i skallen om man medvetet att ta såna risker med sin familj och varför någon skulle vilja dela sitt liv en en sådan egoistisk och hänsynslös person?
    Enda 100% säkra sättet är en hora. Jag har gjort det regelbundet i flera år nu, helt riskfritt. 

Att hålla på med älskarinnor, gemensamma bekanta eller arbetskamrater är på tok för krångligt. Och för lätt att känslor uppstår. 

Nej, tacka vet jag ett snabbt ligg med en ung hora, sen ser man henne aldrig igen efter. Nästa gång, ny tjej. 
  • Anonym (Ormen)
    Anonym (Svek..) skrev 2020-01-23 00:54:22 följande:

Alltså.. ni som e otrogna.. fattar ni inte att de e de största sveket man kan göra mot nån? De e liksom i stil med trauma.. hur fan e ni funtade? Kan man inte hålla fittan/kuken i styr SÅ GÖR MAN SLUT!!

Ingen far illa om man sköter det snyggt.
  • Anonym (Ormen)

Karma.. tror du på änglar och helande kristaller också? Drömmer

Jag har som sagt regelbundet besökt prostituerade i många år. Innan och efter jag gifte mig. Många fler män än du tror har gjort samma sak

• Anonym (Ormen)
    Anonym (man) skrev 2020-01-23 13:09:07 följande:
    Finns inget som heter sköta det snyggt när man pysslar med saker som är allmänt vidriga.... bara olika nyanser av vidrigt Flört
    Det får du gärna tycka. Men jag sköter det snyggt för min frus och mina barns skull, och det går så bra så. 
  • Anonym (Ormen)
    Anonym (man) skrev 2020-01-23 13:11:44 följande:
    Karma är tyvärr bara önsketänkande, för om du ränker efter, när allt dessa personer pysslar med kommer fram, vilka är det som drabbas värst, dem själva eller deras partner och barn?
    Exakt. Man lever bara en gång, det gäller att ta för sig. Det finns ingen kosmisk rättvisa eller karma. 
  • Anonym (Ormen)
    Anonym (Bedragen) skrev 2020-01-24 09:15:15 följande:
    Vill du leva ditt enda liv som ett svin som gör andra människor illa? Det kommer du troligen ångra rejält, men då är det redan för sent.
    Jag gör ingen illa, det är det som är det fina. 
  • Anonym (Ormen)
    Anonym (G) skrev 2020-01-24 12:22:42 följande:

Så alla ni som varit otrogna och fortsätter vara otrogna, ni tycker alltså att ni har grönast gräs hemma trots allt. Isåfall förstår jag inte varför ni tar risken.

Har helt klart det bästa och grönaste gräset hemma. Behöver inget mer gräs. 

Men ibland vill man känna sand mellan tårna, eller doppa fötterna i havet. Kan inte alltid gå omkring på gräs. 
  • Anonym (Ormen)
    Anonym (Bedragen) skrev 2020-01-27 09:01:27 följande:
    Än så länge. Men ju större lögnen blir, desto högre blir fallet,

(Min sambo trodde samma sak.)
    Det är därför jag går till horor. Säkrare så.
  • Anonym (Ormen)
    Anonym (man) skrev 2020-01-27 16:04:15 följande:
    Ja det låter ju fint, men bolla det med din partner och se om hon håller med om det.
    Varför? Vill ju inte såra henne såklart eftersom jag älskar henne 
  • Anonym (Ormen)
    Anonym (man) skrev 2020-01-28 13:23:09 följande:
    Sårar henne gör du genom det du gör inte genom vad du döljer.
    Ditt resonemang är lika befängt som att påstå att det är ok att ha cancer bara man inte vet det.
    Hur kan man bli sårad av nåt man inte vet? Cancer är ju en faktisk sjukdom, klart att det skadar. Men att jag vill ha lite variation ibland är inget hon lider av. 
  • Anonym (Ormen)
    Anonym (G) skrev 2020-01-28 15:49:29 följande:
    Kombinationen älska sin fru och knulla horor???
    Varför skulle inte det vara möjligt? 
  • Anonym (Ormen)
    molly50 skrev 2020-01-28 16:55:44 följande:
    Och om sanningen kommer fram på annat sätt ,(för det tenderar den att göra) hur tror du att det blir för henne då?
    Tror du att hon kommer att bli mindre sårad då när hon får veta att du ljugit henne rakt upp i ansiktet?
    Lögner och svek sårar mer än otroheten i sig. Kan vara värt att tänka på.
    Men hur ska det komma fram menar du? Det finns ingenting som knyter mig till de prostituerade jag ligger med. Inga känslor, inga riktiga namn, ingenting. 
  • Anonym (Ormen)
    molly50 skrev 2020-01-29 08:54:09 följande:
    Någon kan ju se dig när du inte vet. Sanningen tenderar alltid att komma fram.
    Men många otrogna tror att d är så försiktiga och att det aldrig kommer att hända.
    Anonym (Ormen) skrev 2020-01-29 02:40:00 följande:
    Hur kan man bli sårad av nåt man inte vet? Cancer är ju en faktisk sjukdom, klart att det skadar. Men att jag vill ha lite variation ibland är inget hon lider av. 
    Man kan ha känslan av att något pågår bakom ens rygg. Och det kan göra att man mår dåligt.
    Har du pratat med din fru om att du vill ha variation?
    Hon kanske skulle vara med på att ge dig det?
    Eller har du bara valt den fega utvägen?
    Inte troligt, men visst finns det en minimal risk. 

Givetvis diskuterar jag inte min otrohet med min fru :D
  • Anonym (Ormen)
    Anonym (G) skrev 2020-01-29 10:41:32 följande:
    Ja du. Det är ingen direkt kärleksfull handling att knulla horor när man är gift.
    Nej det är ju något jag gör på egen hand. Om jag tar en joggingtur är det inte för min frus skull heller.
Svar på tråden Du inser att gräset var inte grönare...