• Anonym (Yg)

Du inser att gräset var inte grönare...

Det finns många som, när förhållandet hemma inte alls varit bra, har sökt sig till nån annan för sex, bekräftelse m.m. Det vet vi, sen kan man döma och tycka det är förkastligt eller vad som...så är det tyvärr.

Ibland uppstår också känslor mellan dom parterna.

Man klickar mentalt och sexuellt på ett sätt man inte gjort med sin partner på väldigt väldigt länge och plötsligt så känner man det där ruset som varit borta så länge.

En del beslutar sig t.o.m för att lämna sin partner för sin nya "kärlek."

Finns det någon som varit i den situationen och sen, efter separationen, insåg att dom begått ett misstag?

Ruset har lagt sig, man får lite av en vardag och plötsligt inser man att man inte passade så bra ihop...Det mentala klickade inte så bra som du först trodde/kände och det sexuella var nog mest bra för att du just då var inne i en "kris" med din partner.

Du undrar vad fan du gjort, önskar att du kunde gå tillbaka i tiden...

Någon som varit där?

• Svar på tråden Du inser att gräset var inte grönare...
  • Anonym (Ingen)

Ingen erfarenhet, men tänker att det nog är rätt vanligt att det blir så.

• Anonym (Yg)

Jo det kanske det är...

• Anonym (Eh)
    Överste Senap skrev 2020-01-19 15:05:29 följande:

Gräset är alltid grönast där man vattnar det.

Därför har man det roliga mkt diskret och kortvarigt
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Eh) skrev 2020-01-19 17:23:50 följande:

Därför har man det roliga mkt diskret och kortvarigt

Finns inget straff som är för hårt för otrogna. Oavsett kön.

De är i samma liga som hallickar.
  • Anonym (Yg)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-01-19 18:58:34 följande:

Finns inget straff som är för hårt för otrogna. Oavsett kön.

De är i samma liga som hallickar.

Jag tror ingen kan lova dyrt och heligt att dom aldrig skulle kunna vara otrogen. Trodde inte heller att jag skulle kunna vara det...

Mycket MYCKET lätt att döma som utomstående.
  • Anonym (Mylle)
    Anonym (Yg) skrev 2020-01-19 19:16:41 följande:

Jag tror ingen kan lova dyrt och heligt att dom aldrig skulle kunna vara otrogen. Trodde inte heller att jag skulle kunna vara det...

Mycket MYCKET lätt att döma som utomstående.

Samma här... var väldigt snabb med att döma otrogna fram till då jag själv inte kunde sluta tänka på min kollega. Vi båda hade familjer och var gifta men hade till sist sex. Hade han inte bytt jobb hade det antagligen fortsatt...
  • Anonym (Ingen)
    Anonym (Mylle) skrev 2020-01-19 19:29:40 följande:

Samma här... var väldigt snabb med att döma otrogna fram till då jag själv inte kunde sluta tänka på min kollega. Vi båda hade familjer och var gifta men hade till sist sex. Hade han inte bytt jobb hade det antagligen fortsatt...

Hände det bara en gång?

Hur gick det med din partner Och familj efter det?
  • Anonym (Ingen)
    Anonym (Mylle) skrev 2020-01-19 19:29:40 följande:

Hände det bara en gång?

• Anonym (Mylle)
    Anonym (Ingen) skrev 2020-01-19 22:46:53 följande:

Hände det bara en gång?

Nej det hände 3 gånger sen lägligt nog bytte han jobb (vi visste ju det innan vi hade sex). Idag har det gått ett år och vi har ingen kontakt. 9 månader efter att vi sågs sista gången fick han och hans fru barn så hon var väl gravid när vi hade sex. Både hon och min man är lyckligt ovetande.
Svar på tråden Du inser att gräset var inte grönare...