Mandel skrev 2020-01-21 08:56:14 följande:
Penisar är väl inte fy på! Älskar dem!
Handlar mer om att vara lite seriös om man vill att det ska vara en seriös relation och man vet aldrig hur den man träffar faktiskt är.
Har jobbat inom vuxenstudier och då var det en elev som jag spanade lite på och sedan hittade jag honom sedan på en dejtingsajt.
Jag visste vem han var, men han hade inte en aning om vem jag var. Vi bestämde faktiskt ren sexdejt hemma hos mig första gången vi skulle ses (jag kände mig ändå trygg eftersom jag mött honom och visste en hel del om honom ändå) och det var lite kul efteråt när han (värsta gymkillen) sitter i min soffa och berättar att han faktiskt var skitnervös för att kliva in innanför min dörr. Jag kunde ju lika gärna varit en man eller en galen kvinna med yxa som skulle låsa in honom i källaren
Har även träffat en kille på fika på stan som gav ett väldigt normalt och seriöst intryck, men när han sedan var hemma hos mig och vi skulle laga mat ihop så började håren resa sig i nacken för han var inte alls så normal som han först gav intryck av...
Han fick åka hem ganska snabbt efter att vi ätit och sedan har vi inte setts mera...
Haha jag med! :D
Kul att höra om dina historier! Och ja tänk, det finns inga garantier även fast man träffas på en neutral plats innan. Men blir väldigt nyfiken på vad den där killen gjorde som var så creepy??? :P