• Anonym (Trulls)

Varför?

Haft vv Nu ett par månader. När jag fyllde år fick jag paket med hjärtan på av mitt ex. På Fars dag fick jag 3 röda rosor av henne. Nu på senaste överlämningen av barnet fick jag en present från hennes senaste shoppingrunda från Gekås. I jul bjöd hon på julfika och jag fick paket.

Det var HON som stack med vårt barn då hon ansåg jag varit otrogen. Det har jag INTE varit!! Efter några månader sa hon att jag "FÖRSÖKT" vara otrogen. Senaste tiden har det varit gåvor från henne. En gång kom hon och hämtade barnet fullsminkad med rött läppstift(hon sminkar sig väldigt sparsamt annars). Hon skickar ibland sexanspelningar via messenger.

VARFÖR ger hon gåvor/presenter?

Min åsikter är att hon vill ha mig kvar,jag ska inte träffa någon ny. Hon är ambivalent. Hon vill jag ska bekräfta henne. Hon vill jag ska försöka få henne tillbaka igen som jag försökte med till en börja.

Tror hon ALDRIG skulle erkänna att hon har fel och kommunicera ut att hon ff gillar/älskar mig.

• Svar på tråden Varför?
  • Anonym (Jh)

Hon köper gåvor åt dig för att erat barn är för liten för att köpa själv. Att hon sminkar sig kanske innebär att hon ska på dejt eller ska ut.

• Anonym (P)
    Anonym (Trulls) skrev 2020-01-22 11:01:58 följande:

Haft vv Nu ett par månader. När jag fyllde år fick jag paket med hjärtan på av mitt ex. På Fars dag fick jag 3 röda rosor av henne. Nu på senaste överlämningen av barnet fick jag en present från hennes senaste shoppingrunda från Gekås. I jul bjöd hon på julfika och jag fick paket.

Det var HON som stack med vårt barn då hon ansåg jag varit otrogen. Det har jag INTE varit!! Efter några månader sa hon att jag "FÖRSÖKT" vara otrogen. Senaste tiden har det varit gåvor från henne. En gång kom hon och hämtade barnet fullsminkad med rött läppstift(hon sminkar sig väldigt sparsamt annars). Hon skickar ibland sexanspelningar via messenger.

VARFÖR ger hon gåvor/presenter?

Min åsikter är att hon vill ha mig kvar,jag ska inte träffa någon ny. Hon är ambivalent. Hon vill jag ska bekräfta henne. Hon vill jag ska försöka få henne tillbaka igen som jag försökte med till en börja.

Tror hon ALDRIG skulle erkänna att hon har fel och kommunicera ut att hon ff gillar/älskar mig.

Ja, det känns som att hon ångrar sig och vill ha dig tillbaka.
  • Lione81

hon inser att hon har hon har handlat fel. Och vill visa dig att hon verkligen bryr dig och vill ha den familjen hon vill ha. Hjärtan på paketet är absolut ingen slump.

Tycker ditt ex visar en väldigt vacker sida. Jag hade blivit glad. Och frågat om vi skulle försöka igen och gå ut på en middag.

Lyckliga dig om du fortfarande känner ngt för henne. Så kör på. Dörren är öppen

• Anonym (Trulls)

I förrgår skickade exet en bild på en överraskningspresent hon glömde ge mig i Söndags.

Presenten är en "clone a pussy".

Hon ger alltså mig sitt ex och en man detta??

Är det ett sätt att säga nåt?

• AndreaBD

Precis. Hon vill inte erkänna att hon gjort fel, men hon har antagligen insett att hon har gjort fel. Att hon anklagat dig för något som du inte har gjort. Kanske vill hon ha dig tillbaka. Där finns det ju förstås risken att hon är svartsjuk även i fortsättningen. Det är ingen bra grund för en relation om någon är så misstänksam. OCH att personen inte erkänner det, det är ju inte så bra heller. Insikten vore ju viktig. Då kan man då kanske se en förändring och fundera på att bli ihop igen.... Bara mina tankar nu...

• Anonyma Bonusmamman

Fråga henne?

Antingen pratar ni som två vuxna om ni båda vill bli tillsammans igen eller så går ni skilda vägar helt och då får du be henne sluta?

Svar på tråden Varför?