• Anonym (Singeltjej)

    Dejtingsida där man inte behöver lägga upp bild?

    Finns det någon dejtingsida där man inte behöver lägga upp bild för att göra en profil och vara med? Helst en som man kan testa gratis först iaf och se om man gillar. 

    Jag ser okej ut, är inte det, men mitt ex kompisar hänger på dejtingsidor och jag vill inte riskera att de ser mig och han tycker att jag är dum som går vidare så fort. Vi har barn ihop så vill inte bli osams, men vill börja dejta lite kravlöst för skojs skull. 

  • Svar på tråden Dejtingsida där man inte behöver lägga upp bild?
  • Anonym (mmm)

    Det finns väl många siter där man inte är tvungen att lägga in bild? 

  • Anonym (Singeltjej2)
    Anonym (Singeltjej) skrev 2020-01-26 17:50:56 följande:

    Finns det någon dejtingsida där man inte behöver lägga upp bild för att göra en profil och vara med? Helst en som man kan testa gratis först iaf och se om man gillar. 

    Jag ser okej ut, är inte det, men mitt ex kompisar hänger på dejtingsidor och jag vill inte riskera att de ser mig och han tycker att jag är dum som går vidare så fort. Vi har barn ihop så vill inte bli osams, men vill börja dejta lite kravlöst för skojs skull. 


    Haha...jag har gått och funderat på detta jag med. Ser också helt ok ut men vill inte att de som känner mitt ex ska se mig där. Mest för att han inte har gått vidare och jag vill inte såra mer än nödvändigt. Sparar så jag inte tappar bort denna.
  • Pierott

    På den tiden jag hängde på happy pancake så kunde man lägga in "dolda bilder" där man fick godkänna en person för att se dom. Kan ju va ett tips om det fortf fungerar så?:)

  • Anonym (Singeltjej)

    Jag testade på typ eitsinglar och match-com men det verkar som att det behövdes bilder där för att komma vidare... men jag kan ju ha gjort fel på något sätt. 


    Happy pancake funkar alltså, kan testa det, men det känns som det är mest 18åringar där Tyst

  • Pierott
    Anonym (Singeltjej) skrev 2020-01-26 18:19:28 följande:

    Jag testade på typ eitsinglar och match-com men det verkar som att det behövdes bilder där för att komma vidare... men jag kan ju ha gjort fel på något sätt. 

    Happy pancake funkar alltså, kan testa det, men det känns som det är mest 18åringar där 


    Jag tyckte det var väldigt blandat endå, tycker absolut du ska testa:)
Svar på tråden Dejtingsida där man inte behöver lägga upp bild?