Min mamma är rasist
Hur många såna här trådar ska du starta egentligen?
Hur många såna här trådar ska du starta egentligen?
Fast man får ju inte säga att män våldtar. Men det är alltså OK att säga att invandrare är farliga, dra alla över en kam?
Då blir de män som inte våldtar kränkta. Så är det på FL, här får man aldrig dra alla män över en kam.
Då blir de män som inte våldtar kränkta. Så är det på FL, här får man aldrig dra alla män över en kam.
Gäller det för tjänsteMAN också?
Tvärtom, män får man dra över en kam utan att kallas misandrist, men drar man invandrare över en kam är man definitivt rasististisk SD-are.
Det var signaturen S som bytte ämne, svara på det inlägget.
Våldtäktsman är ett politiskt instiftat ord, liksom mansplaining, killgissa etc. Feministvänstern har stort inflytande hos svenska akademin och kan påverka språket för att driva sin manshatande agenda.
Notera att det är bara i svenskan som man könsbestämt dessa ord. Jämför med engelskans rapist t.ex.
Det enda min mamma säger är att jag inte får träffa dem pga att ?invandrare är farliga?. Men har väldigt svårt att förstå hur exempelvis en halvrysk kille skulle vara farlig när han inte ens vågar se på skräckfilm.
Alla invandrare är inte kriminella, farliga eller med i olika gäng, och inga av mina vänner är det.