Inlägg från: Confusedgirl |Visa alla inlägg
  • Confusedgirl

Online på badoo på nätterna

Jag har flera gånger märkt att killen jag dejtar är online mitt i nätterna på badoo, trots att jag VET att han sover. Jag undrar om det är flera som har så?

Är det flera som har vart med om att det står att man är online fastän man inte är det?

• Svar på tråden Online på badoo på nätterna
  • Confusedgirl
    Danne007 skrev 2020-01-31 02:45:23 följande:

Antingen att man får notiser eller att man öppnar appen å kollar runt. Man måste öppna appen iaf för att synas online.

Så om man får notiser så kan de visa att man är online fast att man inte öppnat appen?
  • Confusedgirl
    Anonym (Lite salt) skrev 2020-01-31 05:22:01 följande:

Kanske om han öppnat appen och gått in där, och sedan glömt stänga den innan han somnar?

Men ibland så blir han offline och sedan blir online till och från under natten, han måste ju sova någonting
  • Confusedgirl
    Fjäril kär skrev 2020-01-31 07:04:51 följande:

Då sover han inte helt enkelt. Han kanske får avisering som plingar och han tittar och är inloggad en stund och sen loggar han ut och kommer tillbaka när det plingar igen.

Nästa fråga blir ju varför ni båda två är på Badoo om ni är ihop?

Okej kanske är så, vi är inte ihop
  • Confusedgirl
    Anonym (Q) skrev 2020-01-31 08:25:47 följande:

Du skriver att du VET att han sover.. hur vet du det?

Och att han är online är väl ett rätt tydligt tecken på att han INTE sover just då?

Varför sover inte du själv, utan är online och spionerar på en kille som du inte ens är ihop med?

För att vissa arbetar natt och är vaken om nätterna.
Svar på tråden Online på badoo på nätterna