Inlägg från: Anonym (Livet går vidare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Livet går vidare)

    Änglamamma. Är det mitt fel?

    Gabriela11 skrev 2020-02-01 05:29:55 följande:
    Änglamamma. Är det mitt fel?

    Hej

    Vår son föddes vecka 24+6 den 29e januari. Allting såg bra ut och vi lyssnade hjärtat några dagar innan vi fick veta att han dog i magen.

    Har så ont i hjärtat och kan inte sluta undra vad har jag gjort fel? :(( Jag snusade ju i graviditeten, men hade slutat innan allting hände och sen fick jag graviditetshypertoni. Hade havandeskapsförgiftning med förra så lite risk fanns redan.

    Vissa stunder känns som jag orkar inte mer. Kan inte äta, kan inte sova och tänker bara på det värsta . Är det mitt fel att detta hände?


    De är lättare att skylla på sig själv i såna stunder man önskar att man kunde göra mer de finns alltid tänk om jag gjorde så eller inte Tänk om de va mitt fel om jag kanske gjorde så så skulle mitt barn funnits här hos mig men jag tänker så här gud är den som ger liv och den som kan ta liv han hade en finare plan för er en plan som väntar när din tid är inne då då tar han i mot dig med öppna armar de är inte lätt att gå vidare men man är tvungen jag tror inte han vill att du ska må dåligt han vill att du ska vara glad och lycklig han finns där för dig du bär hans hjärta med dig sorgen tar tid och tiden är de något vi inte har 

    beklagar sorgen fina du vet vad du går igenom jag miste min son som somna in i vecka 38 
Svar på tråden Änglamamma. Är det mitt fel?