• AimHigh

    Gör du och din partner något sexuellt som är lite "utanför boxen"?

    Som rubriken säger, gör du och din partner något sexuellt som skiljer sig från det allra vanligaste?

    Kan ta några exempel ur vårat sexliv.

    - När jag duschar brukar vi ibland ha en överenskommelse att min man kommer in i badrummet, jag ställer mig och placerar händerna på väggen, ena foten på badkarskanten och putar med rumpan, så kollar han med sin mun och tunga så att jag tvättat mig ordentligt, både fiffi och rumpan.

    Väldigt tändande att ha hans tunga både där bak och fiffi. ????

    - Kollar på porrfilm tillsammans, och jag fantiserar att det är han som har sex med tjejen i filmen.

    - Vi har fönster i vardagsrummet som går från tak till golv. Det är en väldig insyn.

    Brukar ha oralsex i soffan, vilket är typ en meter från fönstret.

    Berätta vad ni brukar göra, vare sig det är sällan eller ofta.

  • Svar på tråden Gör du och din partner något sexuellt som är lite "utanför boxen"?
  • Anonym (Snälla frun)

    Förutom att vi träffar andra par och singlar, går på swingersklubb m.m så brukar jag gå och sätta mig på toaletten när jag är kåt, ropa på min man som kommer in och pullar mig till fontänorgasm sen går han ut igen.

  • Anonym (Lite av varje.)

    Tja. Tycker om när min kvinna är riktigt kissnödig och kissar mig på kuken och på ansiktet. Vi har även träffat andra för sex och sett på och runkat när tjejen har två kukar i dig samtidigt.

  • Anonym (Jao)

    Jag brukar piska min kille ibland och det händer att vi har lite konstiga gemensamma sexuella fantasier tex om att han lovar min mamma att han ska passa upp på mig eller att jag lånar ut honom till familjemedlemmar för diverse jobb, alltså inte sexuella saker utan köra dem till ställen eller hantverksgrejer, att jag bestämmer detta utan att fråga honom och lånar ut honom som ett verktyg.

  • Anonym (K)

    Jag blir smiskad till gråt för att sedan bli tröstad genom att bli slickad till himmelska orgasmer. Därefter vanligt råknull.

  • Anonym (Per Woo)

    Osäker på vad som finns i boxen... Men vi lyssnar på erotiska noveller i sängen, kollar porrfilm ibland, jag smiskar henne ibland, vi binder varandra...

  • Anonym (Tidtagning.)

    Min flickvän har ett tidtagarur och hon försöker ibland runka eller suga av mig så fort som möjligt och mäter tiden med tidtagaruret. Det tycker hon är roligt av någon anledning, jag gillar det med givetvis, men jag förstår inte riktigt tjusningen med detta.

    Hon gillar siffror, årtal, hastigheter, olika rekord. Inte autistisk men lite åt det hållet. Gillar mellan och kortdistanslöpning, kanske finns en koppling till det.

  • Anonym (....)

    Alltså ni kan helt enkelt inte vara normala va?

  • Thatsit
    Anonym (....) skrev 2020-02-09 08:16:04 följande:

    Alltså ni kan helt enkelt inte vara normala va?


    Definiera "normala" i det här sammanhanget. 
Svar på tråden Gör du och din partner något sexuellt som är lite "utanför boxen"?