• Knäcktilivet

    Sunt förhållande?

    Knäckt i livets första inlägg. Hej hej?

    Vet inte varför jag tänker på detta. Men hur kan man ha en relation som man mår bra av i livet utan att vara något svartsjukt psyko? Vill förklara min senaste erfarenhet. Var med en tjej. Kändes jätte bra. Meeen. Träffar andra killar titt som tätt? Jaja ok? Vänner måste man få ha? Men vad fan. Kom fron norraste norrland. Vi var i skåne. Inga gamla polare precis? Kändes ju som jaha. Hon letar vidare? Dejtar på? Men alltså. Sa ju aldrig neeeej. Du får inte träffa killar. Vara vän med. Givetvis inte. Men usch vad jobbigt. Är det vanligt eller?

    Sen. Märker man ju hur hon attraheras av andra. Ger världens smile mot nån annan person. Är fett osäker. Men jaja? Kändes ju heeeela tiden som gon byter bort mig näääär som helst. Fy fan vad stressigt. Försvinner titt som tätt. Träffar andra killar. Undviker mig öppet. För. Hon skäms att visa vad fan heter det? Affection? Bland folk? Vadå skäms hon över att vi är? Som vill krama om innan hon hoppar på bussen? Men. Jaja? Usch. Är motbjudande?

    Men vad fan då. Har väll haft förhållanden innan. Där hon hade kill kompisar. Sket i. Om hon så beskrev hur stor kuk en hade. Sket jag i. Litade på? Äh allt snurrar i huvet.

    Sen iallafall. Fick kontakt med en hora. Lite så jag ser på henne nu. Som mmmm. Träffas. Blablabla mina slukhål? Drömmer om dig på nätterna. Vad är det för människa? Vill ligga och mysa och lyssna på backstreetboys för min kuk är för stor för att knullas med enligt henne? Jaha? Är väll allt jag har? Att erbjuda? I livet? Ville dejta henne. Vad fan. Som man gör. Ut och äta? Nej analsex? Vadå? Direkt? Skämtar hon? Jaja. Skitsamma. För kommer fram. Hon har redan pojkvän. Och jag säger. Men vad fan säger han om ditt lössläppta beteende? Neeej han är inget svartsjukt psyko som du är?

    Jaha? Uuuusch. För asså vad fan? Om det vore undantag? För nästa hora då? Som traskar in i mitt liv? Mmmm drömmer om dig på nätterna. Igen? En till sånn? Vi hade sex heeela tiden? Jaha? Ok? Mmmm. Vill. Jag vet inte? Lära känna? Letar flickvän i livet. Men det går ju inte för sig? Vägrar sex. Skäms över det men blir fan inget mer. Den första? Säger fittan. Äh du var bara nått tillfälligt kul din tönt? Jaha? Ville aldrig vara tillsammans.

    Skitsamma. Skit rörigt det här. Men vad fan då. Hur ser normala förhållanden ut? Hur fan får man till nått öht som känns bra? Utan konstant. Jag är inte the best of the best kommer alltid finnas bättre? Kan inte hindra att hon träffar andra? Funderar seriöst på att ta livet av mig.

    För. Vill inte vara ensam för alltid. Nej tack. Är hellre död. Men vill samtidigt inget jävlar förhållande och svartsjuka och allt helvete med det.

    Knäckt i livet? Finns inget mer passande nick. Ska jag glömma förhållande? Kärleksrelationer som något tillgjort bullshit bara i livet? Du och jag? Inte vi äger varandra vad fan då. Men finns nått här bara? Jag letar inte annat. Har redan hittat rätt? Jag skiter väll blankt i andra tjejer om jag hittat rätt? Eller hur? Vad fan då?

    Nej är fel i huvet på mig? För attached? Ok. Nästa tjej får knulla runt bäst fan hon vill? Var fan drar man gränsen? Kan ju samtidigt inte. Neeeej du får inte ha vänner längre nu. Shiiit.

    Äh. Vad fan då? Men om man bortser från mitt jävlar snurrande? Hur ser ett hälsosamt förhållande ut? En sund relation? Hur ser ni på träffa andra? I mina ögon finns det ju nått där då. Att svartsjuka sig på? Vilket jag aldrig gjorde med min första. I livet. Litade på blint men jag flirtade med andra då. Minns jag. Hon svartsjukade sig. Hade bytt bort henne med.

    Men vad fan då? Finns det relationer där båda är nöjd? Blev jätte rörigt det här. För är jätte rörigt i huvet på mig.

  • Svar på tråden Sunt förhållande?
  • Anonym (Issues.)

    Ni har nog nån form av issues båda 2. Så som du skriver låter du som en bäng streetsnubbe..

Svar på tråden Sunt förhållande?