Är så trött
Hej,
Jag har varit gift i snart 2 år. Har 2 barn en 1,5åring och en 5 åring.
Jag borde vara lycklig vilket jag också är emellanåt men jag är så trött. Trött på massa tjafs. En man som inte lyssnar man kan tjata om samma sak i år och det sker ingen förändring. Inga allvarliga saker dock men nog så jobbigt ändå.
Den stora har sånt temperament och skriker så mkt och är ofta arg. Jag vet att man inte ska skrika tillbaks men ibland blir det så och jag får ångest och mår dåligt i dagar efteråt.
Den lille har kommit i trotsåldern och den är väldigt intensiv. Det bara vände en dag. Viste att de skulle komma en dag men det blev så mkt jobbigare då man har 2 .
De kan leka så fint så helt plötsligt spårar det ur och jag är på helspänn hela tiden. Känner mig aldrig avslappnad. Alltid beredd på det värsta - vad kommer hända nu? Känner mig missförstådd. Jag är arg och sur på min man som jag känner inte tar till sig saker jag säger och han tycker jag är grinig för ingenting. Jag försöker hålla ihop familjen och göra det bästa men känner mig så otillräcklig.
De e så mkt mer än de jag skriver men svårt att sätta ord på. Är helt enkelt slut som person. Skulle behöva få upp energin igen men vet inte hur.
Älskar min familj mer än livet. Men just nu känns allt så tungt.