• Anonym (Nyfiken)

    Squirt

    Hur många av er tjejer får egentligen fontänorgasm? Är det vanligt? Är så sugen på att få uppleva det.

  • Svar på tråden Squirt
  • Anonym (Pelle)
    Sugetpar skrev 2020-02-23 14:59:49 följande:

    Förstår bara inte vad det är som gör att det är ofräscht och äckligt?

    Då måste ni ju tycker det är ofräscht och äckligt när mannen sprutar också.


    Ja. Tycker inte om kroppsvätskor generellt, några få undantag finns. Men det är bara min personliga preferens.
  • Anonym (Mimi)

    Vill gärna ha tips på hur man ?får till? det. Hjälp!

  • Anonym (Misslyckat:/)

    Jag har vart med om det en gång att en kvinna fått det. Jag var 20, hon var 35 om jag kommer ihåg rätt. Vi hade träffats ute på lokalhaket. Jag hade aldrig haft sex förut.

    Först kom jag alldeles för fort, men vi körde igen. Hon var över mig och smekte sig själv samtidigt. Hon skrek och "squirtade" på mig med mig i henne. Jag trodde hon hade skadat sig på något sätt, och blev jätteorolig och frågade om allt var ok om hon hade ont osv. Hon började gapskratta åt mig fortfarande med mig i och sa något "Nej du allt är faktiskt jättebra med mig, oroa dig inte" och fortsatte sedan tills jag kom igen. 

    Vi sågs bara ett par få gånger till, sedan träffade hon en i sin egen ålder och dumpade mig :/

  • Perjonsson
    Anonym (.) skrev 2020-02-22 19:11:00 följande:

    Tja...

    Om detta säger mig att du inte är en kvinna och endast har studerat kvinnlig sexualitet via porrfilm.

    Orgasm som påminner om krystningar vid en förlossning är så sanslösa fantasier så man blir faktiskt ledsen över den djupa okunskapen.

    Likaså hur du beskriver det i termer som "lyckas". Det är en totalt manlig inställning till sexualitet - att man "lyckas" endast då man uppnått orgasm. Allt annat, som tex kel och närhet,  räknas liksom inte, det där som kvinnor alltid måste försaka för egoistiska svin i sängen som bara räknar orgasmer. 

    Kommer det bajs lider du av analinkontinens och är definitivt något du ska söka hjälp för. (Det är hyfsat vanligt bland 80-90 åringar men är du yngre än så då har du faktiskt stora problem).

    Du bör läsa på om kvinnlig sexualitet på mer seriösa sidor. RSFU är en bra start. Ett tips i all välmening, för jag förutsätter att du någon gång i framtiden vill ha en relation till en kvinna som inte rinner ut i sanden för att du inte har fattat något om kvinnlig sexualitet.


    Det är din faktabibel att blint tro på allt okritiserat som Rfsu skriver och är därmed lag.

    Då kan jag berätta att de vet imte allt.

    Men i de citat du lagt ut instämmer jag helt, men det finns en förlängning/fortsättning till en högre nivå, men vi får nog vänta några år innan denna infon blir officiell att prata om.

    Tack o hej uppe på din höga häst.
  • New  Dawn
    Perjonsson skrev 2020-02-24 00:59:22 följande:

    Det är din faktabibel att blint tro på allt okritiserat som Rfsu skriver och är därmed lag.

    Då kan jag berätta att de vet imte allt.

    Men i de citat du lagt ut instämmer jag helt, men det finns en förlängning/fortsättning till en högre nivå, men vi får nog vänta några år innan denna infon blir officiell att prata om.

    Tack o hej uppe på din höga häst.


    Så du menar alltså att det finns andra vätskeblåsor( än urinblåsan, och små, små körtlar) men att det inte är... officiellt.. än...?! För att det är en "högre nivå" Hela den medicinska vetenskapen har alltså missat, eller undanhållit detta, denna "högre nivå" .... Allvarligt. Tror du ens på det själv?

    Jag har för övrigt väldigt svårt att se hur det kan vara en högre nivå att bajsa under orgasm. Jag gissar att det är få kvinnor som skulle se det som något lika lyckat och fantastiskt som du gör....

    Om du nu tycker det verkar så härligt att bajsa på sig under orgasm antar jag att vi får hoppas att du får göra det själv en vacker dag...

    Jag tror att det skulle vara väldigt mycket intresse kring kvinnors utlösning , och forskning, om det verkligen fanns någon annan typ av ejakulation från kvinnor än den ovan beskrivna.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (.)
    Perjonsson skrev 2020-02-24 00:59:22 följande:
    Det är din faktabibel att blint tro på allt okritiserat som Rfsu skriver och är därmed lag.
    Då kan jag berätta att de vet imte allt.
    Men i de citat du lagt ut instämmer jag helt, men det finns en förlängning/fortsättning till en högre nivå, men vi får nog vänta några år innan denna infon blir officiell att prata om.
    Tack o hej uppe på din höga häst.
    Du tar fasta på ett enda ord och skiter i resten...

    Tja... Du missade det mesta av det jag skrev (förutom ordet RSFU).
    Men det är riktigt, RSFU vet inte allt. Det var därför jag skrev att det är en bra START att läsa fakta på.

    Läsa och förstå är en svår konst...
  • Perjonsson
    Anonym (.) skrev 2020-02-24 19:17:06 följande:

    Du tar fasta på ett enda ord och skiter i resten...

    Tja... Du missade det mesta av det jag skrev (förutom ordet RSFU).

    Men det är riktigt, RSFU vet inte allt. Det var därför jag skrev att det är en bra START att läsa fakta på.

    Läsa och förstå är en svår konst...


  • Perjonsson
    Anonym (.) skrev 2020-02-24 19:17:06 följande:

    Du tar fasta på ett enda ord och skiter i resten...

    Tja... Du missade det mesta av det jag skrev (förutom ordet RSFU).

    Men det är riktigt, RSFU vet inte allt. Det var därför jag skrev att det är en bra START att läsa fakta på.

    Läsa och förstå är en svår konst...


    Lite svårt att argumentera mer er som nått till en viss nivå medan jag varit med att ta detta till en nivå längre o högre när man bla tappar kontrollen på ett fantastiskt sätt men makalösa underlivs/bäcken sammandragningar.

    Ja då är man inte medveten att det även råkade bli skit på handuken.

    Men ni fattar inte och jag orkar inte övertala de som inte vill!
  • New  Dawn
    Perjonsson skrev 2020-02-25 02:20:57 följande:

    Lite svårt att argumentera mer er som nått till en viss nivå medan jag varit med att ta detta till en nivå längre o högre när man bla tappar kontrollen på ett fantastiskt sätt men makalösa underlivs/bäcken sammandragningar.

    Ja då är man inte medveten att det även råkade bli skit på handuken.

    Men ni fattar inte och jag orkar inte övertala de som inte vill!


    Jag ser det inte som en nivå högre att tappa kontrollen över tarmen.

    Kvinnor har ofta fantastiska orgasmer helt utan någon tömning. Faktum är att det är det absolut vanligaste sättet att komma dunderskönt. Sedan finns det uppenbarligen de som också sprutar. Vissa tycker det är extra skönt att spruta. Andra, tycker att fontänorgasmer inte ens är skönare än "vanliga" orgasmer, och vissa tycker tom att de är mindre sköna.

    Jag tror dock det är väääldigt få som uppskattar att bajsa under orgasm, så ditt snack om "högre nivå" känns verkligen osmakligt

    Skulle du själv vilja bajsa på dig under orgasm? Är det den "nivån" även du strävar efter?
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Perjonsson
    New Dawn skrev 2020-02-25 07:41:40 följande:

    Jag ser det inte som en nivå högre att tappa kontrollen över tarmen.

    Kvinnor har ofta fantastiska orgasmer helt utan någon tömning. Faktum är att det är det absolut vanligaste sättet att komma dunderskönt. Sedan finns det uppenbarligen de som också sprutar. Vissa tycker det är extra skönt att spruta. Andra, tycker att fontänorgasmer inte ens är skönare än "vanliga" orgasmer, och vissa tycker tom att de är mindre sköna.

    Jag tror dock det är väääldigt få som uppskattar att bajsa under orgasm, så ditt snack om "högre nivå" känns verkligen osmakligt

    Skulle du själv vilja bajsa på dig under orgasm? Är det den "nivån" även du strävar efter?


    Ni är helt enkelt bara tråkiga som tror att ni nått så låmgt det möjligt går och kastar skit på de som har upptäckt att det faktiskt finns mer.

    Ja det händer ofta att även jag skiter utom kontroll och jag har lärt ut till några andra tekniken.
  • New  Dawn
    Perjonsson skrev 2020-02-25 23:05:09 följande:

    Ni är helt enkelt bara tråkiga som tror att ni nått så låmgt det möjligt går och kastar skit på de som har upptäckt att det faktiskt finns mer.

    Ja det händer ofta att även jag skiter utom kontroll och jag har lärt ut till några andra tekniken.


    Jadu... Hoppas tjejerna uppskattar att du skiter utom kontroll

    Jag är rätt övertygad om att det är få personer som tycker det är att "upptäcka mer" att skita utom kontroll.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Perjonsson
    New Dawn skrev 2020-02-25 23:22:43 följande:

    Jadu... Hoppas tjejerna uppskattar att du skiter utom kontroll

    Jag är rätt övertygad om att det är få personer som tycker det är att "upptäcka mer" att skita utom kontroll.


    Bara lägg ner nu va för du/ni fattar inte detta.
  • New  Dawn
    Perjonsson skrev 2020-02-26 00:34:43 följande:

    Bara lägg ner nu va för du/ni fattar inte detta.


    Jo, jag fattar att du ofta skiter utom kontroll och tycker det är en högre nivå av sex och gärna vill "lära ut" detta och tycker om när kvinnor bajsar på sig...

    Mysigt...
    Anyone can hate. It costs to love.
  • New  Dawn
    Perjonsson skrev 2020-02-26 00:34:43 följande:

    Bara lägg ner nu va för du/ni fattar inte detta.


    Jo, jag fattar att du ofta skiter utom kontroll och tycker det är en högre nivå av sex och gärna vill "lära ut" detta och tycker om när kvinnor bajsar på sig...

    Mysigt...
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (.)
    Perjonsson skrev 2020-02-25 02:20:57 följande:
    Lite svårt att argumentera mer er som nått till en viss nivå medan jag varit med att ta detta till en nivå längre o högre när man bla tappar kontrollen på ett fantastiskt sätt men makalösa underlivs/bäcken sammandragningar.
    Ja då är man inte medveten att det även råkade bli skit på handuken.
    Men ni fattar inte och jag orkar inte övertala de som inte vill!
    Du beskriver inkontentens på ett perfekt sett. Det finns ingen som är stolt över sin inkontinens, tvärtom.
    Sen att du beskriver det i termer som att det är underbart att ha inkontinens får mig att undra över syftet med tråden och vad du får ut av att skriva om, som jag uppfattar det, dina fantasier, på forum.
  • Perjonsson
    Anonym (.) skrev 2020-02-29 10:47:40 följande:

    Du beskriver inkontentens på ett perfekt sett. Det finns ingen som är stolt över sin inkontinens, tvärtom.

    Sen att du beskriver det i termer som att det är underbart att ha inkontinens får mig att undra över syftet med tråden och vad du får ut av att skriva om, som jag uppfattar det, dina fantasier, på forum.


    Nä det är inte vanlig inkontines.

    Det är en sådan intensiv orgasm att allt där nere får sitt eget liv.

    Min fråga blir ju så att när en kvinna får en skakande fullkropps orgasm.

    Ger ni då diagnosen Parkinson eller epelepsi mm??
  • New  Dawn
    Perjonsson skrev 2020-03-01 03:44:31 följande:

    Nä det är inte vanlig inkontines.

    Det är en sådan intensiv orgasm att allt där nere får sitt eget liv.

    Min fråga blir ju så att när en kvinna får en skakande fullkropps orgasm.

    Ger ni då diagnosen Parkinson eller epelepsi mm??


    Skakningar kan man få även om orgasmen inte är så skön. Kan bero på att man spänt sig mycket.

    Helkroppsorgasmer kännetecknas av att orgasmen känns mer i hela kroppen och mindre i könet. Behöver inte synas utåt och behöver inte leda till skakningar.

    Finns människor som skakar och faller vid religiösa extas också....

    Vad du än vill kalla det ser nog väldigt få det som en högre nivå av sex att bajsa på sig.
    Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Squirt