I natt hände något riktigt obehagligt!
Han låg i vår säng och försökte somna om och bufflade och knödde...
nej det står ingen där Walter, sov nu!
Men han SKAKAR av rädsla och jag försöker få honom nära mig med huvudet mot mig men det går inte, han sneglar mot fotändan hela tiden och skakar...
Visst säger pappa, och dom går in dit...
Jag somnar om och hör att Walter vill gå och lägga sig med mig...
Då får lixom jag också nog och flyger upp ur min säng skakande och in i Walters rum...
min man är trött och tycker allt är fjantigt...han går in i vår säng och lägger sig och jag tänder alla lampor och följer med med Walter i handen...
Då verkar "mannen" ha försvunnit för Walter hittar honom inte mer, jag säger "men tänk om det var spindelmannen som var här på besök Walter", och får till svar "men varför hade han svarta vingar?
Då ryser jag och min man den totalt icketroende frågar "såg vingarna ut som på en flygande drake?" Nej svarar sonen, dom bara var på ryggen...
vi somnar om men sonen vaknar flera gånger och tittar runt, hittar inget och somnar igen....
Vi har INGENTING som kan ge påhittade figurer i vårt sovrum, vi har inget som kan skapa skuggor, det fanns ingan skuggor i vårt rum. Det var mörkt och som sagt helt skuggfritt....
Där Walter pekade fanns definitivt inget i skuggväg och när jag och Walter stod i dörröppningen och jag frågar var "mannen" är så pekar han mot fotändan på sängen som då är helt upplyst från taklampan i hallen....
MYCKET konstigt och MYCKET obehagligt...
Min man som är en totalt icke troende på andevärlden har inga svar på frågorna jag ställer honom för även han inser att det här är för läskigt....
Vad sjutton var det där?