• AlternateAlternative

    Är kvinnlig kroppsbehåring inne igen?

    Följer en del sociala medier nationellt och internationellt som så många andra. Och till min personliga förtjusning så får jag uppfattningen det numera verkar trenda med kvinnlig kroppsbehåring. Orakade armhålor, orakade bikinilinjer och "full bush" á la 70-talet. Och det verkar ha krupit ner i åldrarna att våga se ut som man vill och önskar. Fantastiskt säger jag! Hyllar tjejer/kvinnor som vågar vandra motströms och se ut som de själva vill och är bekväma med. Inte bara kring kvinnlig kroppsbehåring såklart, utan även rent generellt. Själv anser jag att det är väldigt fint, men även attraktivt. Smaken är väl som baken gissningsvis. Men vill ändå slå ett slag för att det faktiskt finns killar/män som gillar det "naturligt".

    Tyck gärna till och dela med er av era åsikter och egna erfarenheter kring ämnet kroppsbehåring Glad

     

  • Svar på tråden Är kvinnlig kroppsbehåring inne igen?
  • Anonym (Orakad kvinna)

    Jag är gärna orakad och ofta går de långt mellan varven då jag rakar mig. Önskar dock att jag inte var så feg för att gå offentligt med orakade ben. Jag gör det men känner mig obekväm i det. Skulle vara så skönt om det blev mer normalt.

  • Anonym (hair)

    Två olika trådar om samma sak av samma författare?

  • Aikido

    Jag trädde in i djungeln i tonåren och har fortfarande inte hittat ut. Mycket spännande har jag funnit där.

  • Anonym (H)

    Det är väl upp till var o en? Om en kvinna inte vill råka sig så finns det ingen som kan tvinga henne. Och om killar har svårt för det så får som leta vidare. Jag som kille föredrar råkade tjejer på både mus o under armhålor. Så automatiskt man söker sig till dom tjejer som föredrar att vara rakad. Svårare än så är det inte

  • Anonym (enriktigkarl)

    Hoppas verkligen inte det!
    Tycker framför allt att hår under armarna  och på benen på en kvinna är riktigt avtändande och okvinnligt det ser riktigt osmakligt ut.
    Fittan är ju absolut vackrast hårfri men en snygg ansning kan också se bra ut, en full busch där det spretar utanför trosorna, nej tack!

  • Anonym (Livlie)

    Hade aldrig slutat raka mig. Jag gör det för min egen skull... är så skönt att smeka sig själv när man är alldeles nyrakad. Eftersom jag duschar på morgonen och efter träning är jag i stort sett konstant nyrakad. Föredrar så lite kroppsbehåring som möjligt på män också (förutom håret på huvudet). Samlas så mycket svettlukt och annat kring kroppsbehåring- blä!

  • Anonym (Theådåra)

    Jag råkar benen å under armarna resten får vara älskar er killar

Svar på tråden Är kvinnlig kroppsbehåring inne igen?