• Anonym (Mia)

Vill vara otrogen

Detta låter konstigt...

Är sambo sen 10 år tillbaka, har två söner på 7 och 10 år.

Min sambos och mitt sexliv är tråkigt, alltid samma sak. Det är över på 3 minuter, har försökt att komma med förslag och gör mitt bästa, men alltid ?jag är trött? ska upp tidigt imorgon.

När vi väl har sex så är det ett ?måste?

Min kropp skriker efter sex, ta med hårt, länge! Nuuuuu.

Jag har hittat en på nätet som vill ses i bilen, bara sex inget mer.

Personen gör mig kåt bara jag tänker tanken och det vi har skrivit är det precis så som jag vill prova. Hårt och länge, blött.

Min sambo är missionären, thats it.

Ska jag prova en gång i bilen?

Jag är 38 år och känner att jag har så mycket mer jag vill ha. Personen är inte snygg men personen får mig kåt.

Jag älskar min sambo men min kropp skriker TA mig!!!

Kommer jag ångra mig?!

• Svar på tråden Vill vara otrogen
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (Guru) skrev 2020-02-13 08:55:06 följande:

Du kommer ångra om du inte lever NU. Du är väl en modern kvinna? Kvinnor tar för sig sexuellt på ett annat sätt nu. Jag tycker det är bra att kvinnor vill vara otrogna. Jag är tänd på flera kvinnor som är gifta t ex. Vore underbart om nån av dom ville ligga med mig.

Patetiskt.
  • Anonym (Erik)

Ställer gärna upp 28årig kille ????

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Mia) skrev 2020-02-11 17:36:22 följande:

Detta låter konstigt...

Är sambo sen 10 år tillbaka, har två söner på 7 och 10 år.

Min sambos och mitt sexliv är tråkigt, alltid samma sak. Det är över på 3 minuter, har försökt att komma med förslag och gör mitt bästa, men alltid ?jag är trött? ska upp tidigt imorgon.

När vi väl har sex så är det ett ?måste?

Min kropp skriker efter sex, ta med hårt, länge! Nuuuuu.

Jag har hittat en på nätet som vill ses i bilen, bara sex inget mer.

Personen gör mig kåt bara jag tänker tanken och det vi har skrivit är det precis så som jag vill prova. Hårt och länge, blött.

Min sambo är missionären, thats it.

Ska jag prova en gång i bilen?

Jag är 38 år och känner att jag har så mycket mer jag vill ha. Personen är inte snygg men personen får mig kåt.

Jag älskar min sambo men min kropp skriker TA mig!!!

Kommer jag ångra mig?!

Du lever bara en gång, tänk på det. "rata aldrig det goda som bjuds i livet"...
  • Anonym (man)
    Anonym (Ärlig) skrev 2020-02-13 09:21:03 följande:
    Patetiskt.
    Ja verkligen, inte undra på att många kvinnor tror att alla män är vandrande kukar utan hjärna när man ser såna här inlägg eller Anonym(Erik).... 
  • Anonym (man)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-02-13 11:16:28 följande:
    Du lever bara en gång, tänk på det. "rata aldrig det goda som bjuds i livet"...
    Och här har vi en kvinnlig variant av "knulla först tänk sen".

Du Lisa, har du funderat över vad det innebär att bedra sin partner och barn? Tror du TS partner och barn kommer uppfatta det som "livets goda"? Eller kommer de tycka det är jävligt vidrigt att mamma offrade deras förhållande och såg till att det vart skilsmässa för att få lite kuk?
  • Anonym (man)
    Anonym (Öööh?) skrev 2020-02-12 23:23:00 följande:
    Jag gissar att du inte har stått i en mörk gränd utanför ett hak med en kille som ser helt normal ut och berättar att han ofta har våldsfantasier om att våldta och mörda en tjej i en mörk gränd?

Det har jag.
    Eller hur, för om du träffar EN snubbe som är creepy så gäller det såklart alla män. Resonerar du likadant på kvinnor? Om du träffar EN skum kvinna så är ju precis varenda en i hela världen precis lika skum?
  • Anonym (man)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 19:13:46 följande:
    Det är naturligtvis det bästa alternativet imo, men det händer rätt sällan att folk gör så, och det var ju inte partnerns åsikt som efterfrågades heller.
    Det är sällan människor som tänker som du som gör så, ärliga människor med ryggrad gör absolut så. ALLA är ju inte otrogna så fort det bli missnöjda med något, ganska många försöker lösa det på ett mer civiliserat sätt.
  • Anonym (man)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 18:25:05 följande:
    Herregud så aggro du är, i inlägg efter inlägg. Jag kommer aldrig döma någon efter den moral jag själv lever efter. Sjukt hög kan jag försäkra dig om. Obegripligt att folk ska ha problem med det.

Varför skulle jag berätta i ett forum om vad min man gillar? Att jag inte gör ett tillägg till varje inlägg med hur min man känner om ditten och datten känns ganska normalt. Jag har inte sett dig heller komplettera dina åsikter med din frus känslor, men jag antar inte rakt av att det betyder att du inte bryr dig om henne.
    Klart jag är det, du propagerar för att svika en man och två barn, dvs du har NOLL empati för dem utan verkar tycka det är ok att förnedra TS man och se till att deras ungar mister sin trygghet....

Om du inte kan visa respekt och empati för andra människor, varför förväntar du dig att själv bli bemött bättre?
  • Anonym (Guru)
    Anonym (man) skrev 2020-02-13 12:15:05 följande:
    Ja verkligen, inte undra på att många kvinnor tror att alla män är vandrande kukar utan hjärna när man ser såna här inlägg eller Anonym(Erik).... 
    Så mitt inlägg saknar verklighetsanknytning?
Svar på tråden Vill vara otrogen