• Anonym (Ts)

    Min flickvän säljer telesex

    Min flickvän är super svartsjuk på min kontakt med mitt barns mamma, och har länge försökt begränsa mina samtal O sms till henne gällande barnet.

    Allt jag skriver o gör är att flörta med mitt ex.

    Mitt x har skött allt professionell med mig dvs aldrig onödigt småprat eller onödig kontakt, allt har bara gällt vårat barn o vi har inte ens en vänskap relation. Vi är som kollegor gällande vårt barn.

    Nu hände det en sak med mitt barns mamma som gjorde att hon hamnade på sjukhus med en gigantisk operation.

    Hon är nervös och ber mig att skänka henne en tanke o hon avslutar med ett hjärta i sms:et.

    Detta ser min flickvän och blir rasande på mig och beskyller mig för att ha uppmuntrat henne till det.

    Min flickvän förbjuder mig att skriva sms till henne från min telefon o vill att allt ska gå genom mitt barns nya mobil.

    På kvällen vaknar mitt x från uppvaket och jag skriver till henne att jag e glad att operationen gått bra. Detta gör jag från min mobil o när min flickvän ser det blir hon galen o skriker i bilen o fäktar med armarna.

    Så hon tvingar mig att lova att aldrig smsa "flörtigt" från min mobil mer.

    Nästa dag visar hon mig sin hämnd o vill att jag ska fatta att hon kan såra mig om jag sårar henne.

    Hon har tydligen ansökt till en telesex hemsida med sitt riktiga namn o mobilnr och hon har även skickar in ett smakprov där hon låtsas ha sex med en kvinna. Hon får ett andra mejl från hemsidan där de står att hon är antagen till jobbet.

    Min flickvän säger att hon aldrig kommer jobba med telefon sex utan bara ville lära mig en läxa att om jag behandlar henne illa kommer hon göra likadant mot mig.

    Men är det inte enligt er otrohet att spela in sin röst o skicka in samt ge hemsidan sina riktiga uppgifter.

    Är jag blåögd eller jobbar hon med det.

    Kan tillägga att hon sen hon var 10år har pysslat med telesex med främlingar och är idag 35år.

    Jag själv är värdelös på telesex för jag kan inte göra två saker samtidigt om ni förstår vad jag menar.

    Vet ej vad jag vill med detta men behöver objektiva åsikter.

    Hon tonar ner telesex o säger att de folk hon aldrig kommer träffa o att hon aldrig haft det me någon under min tid med henne .

  • Svar på tråden Min flickvän säljer telesex
  • Studentpappa

    Hon beter sig som en omogen fjortis och är 35? Ja undra vad du borde göra..

    Jag hade tvärnitat bilen, öppnat dörren och bett henne kliva ur sen hade det varit färdigt.


    Ride it like you stole it
  • Anonym (nja)

    Men skit i telesexet! Det här handlar inte alls om det . Det handlar om att hon inte kan fatta att du kan vilja att ditt barns andra förälders operation ska gå bra! Hon är så svartsjuk att hon inte ens kan fatta att man då kan skriva ett uppmuntrande sms. 

    Att exet skrev ett hjärta var ju rätt onödigt och kanske att det finns vibbar i det ni skriver till varann som känns lite för "nära" om en annan person läser det. Det är faktiskt inte helt ovanligt - däremot är ju din tjejs reaktion svårt överdriven. 

    Att hon sedan vill såra dig tillbaka blir väldigt konstigt - dels att man ens tänker så, i stället för att försöka vara konstruktiv och lösa situationen på något annat sätt. Dels att gå på det sexuella spåret - med det kanske är något hon vet sedan tidigare "tar" på dig? 

  • SWO

    Varningsklockor. Ja, varje förhållande bör ha regler som gäller båda och, här kommer det viktigaste, båda MÅSTE vara bekväma med de reglerna.

    En bra regel är ju att vara öppen med vad man gör. Och vad jag läser så är du det.

    Din tjejs beteende är inte OK. Visst, det kan bli missförstånd, men här verkar inte fallet vara så. Hon bryr sig om hämnd istället för att faktiskt prata om det.

    För att ert förhållande ska fungera så måste NI lösa problemet (spelar ingen roll att det är hennes grundproblem) - det gör ni genom vuxna samtal. Funkar inte det tar ni in en expert i samtalet som medlar och ger er perspektiv. Funkar inte det - ja, då tycker jag du ska bryta.

    Låt dig INTE tryckas ner av henne, du måste få bestämma vissa saker själv och ni måste kunna lita på varandra - annars är det inget förhållande ni har.

    SWO

  • Anonym (lämna)

    Hon är sjukligt svartsjuk och behandlar dig hemskt. Det är inte okej av henne att bete sig så över din helt normala relation till ditt barns mamma. Du måste sätta ned foten och förklara för henne att du har all rätt, och faktiskt all skyldighet, att upprätthålla en bra relation till ditt barns mamma. Och hon har noll rätt att behandla dig illa på grund av det. Förklara för henne att hon måste arbeta på sig själv om hon vill vara kvar i detta förhållande. 

    Det är otroligt omoget och oacceptabelt att börja hota med otrohet för att man är upprörd. Hon låter inte som att hon är känslomässigt utvecklad förbi typ 14-års åldern. 

    Vill du verkligen leva sådär? Jag förstår att du är kär men ibland måste man göra vad som är rätt mot sig själv även om det initialt går emot sina egna känslor. 

  • Anonym (Hold my beer)

    Men släng ut henne med huvvet före!!

  • Physalis

    Du verkar ha ett fungerande koncept med exet vilket är jätteviktigt eftersom ni har barn ihop. Din nuvarande däremot är svartsjuk, dramatisk och omogen. Jag tycker faktiskt att du bör fundera över att göra slut med henne för det där är varken bra för dig ditt barn eller den goda relationen mellan dig och exet.


    Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (störd)

    Jag vet inte om det kan klassas som otrohet eller inte, och jag tycker heller inte att det är det som är grejen här. Däremot är hon uppenbarligen sjukligt svartsjuk och gravt störd.
    - Jag skulle aldrig ha en relation med en sådan människa, och det tycker jag inte du heller ska ha. Det är inte rätt varken mot dig själv eller dina barn. Så tänker du inte på dig själv, borde du ändå välja att prioritera dina barn framför en djupt störd kvinna som har potential att förstöra både ditt och deras liv.

  • Anonym (TS FLICKVÄN)

    Jag är flickvän till TS och känner att det finns två sidor av myntet. Han harförvridit sanningen väldigt mycket.

    Här kommer lite ny information:

    1. Min pojkvän skämtar dagligen om att han är kär i sitt ex. Han brukar kalla mig för silverpokalen och sitt ex för guldpokalen.

    2. Nån gång i veckan får jag sms I den här stilen "Hej älskling, jag kommer och lämnar mitt barn om en timme. Jag tar med mig pizza till oss." då har han råkat skicka fel. Detta är också skämt han gör mot mig säger han.

    3. Min pojkvän har de sista månaderna hört av sig väldigt mycket till sitt barns mamma. Han smsar om o relevanta grejer som inte ens har med deras barn att göra. Hon ringde in på radion och önskade en låt. Han lyssnade och skickade massor med sms till henne att det var så häftigt och att hon är kändis nu.

    4. Min pojkvän är hemligtsfull med sin mobil och har den ständigt i sin hand.

    Tillslut så blir man väldigt förvirrad, har min kille dålig humor eller är min magkänsla sann. Jag ber honom att man ha normal kontakt med sitt ex, som handlar om deras barn. Och att deras barn också kan sköta lite av sms o ringningar när det kommer till smågrejer.

    När jag även har bett tusen gånger att inte skämta att han är kär i henne eller är otrogen med henne och fortsätter göra det.. Dagligen. Då ser jag smset med ett hjärta, jag gör arg och gör slut. Ja jag skrek. Men jag blev arg och jag hade grund till det.

  • Anonym (TS FLICKVÄN)

    Och det här ts påstår med att jag sysslat med telesex sen jag var 10 år är ännu ett sätt att förvränga historien.

    När jag var i tonåren brukade jag och mina kompisar ringa 020 nummer och lyssna på äckliga män som stönar.

    Att jag reggade mig på ett sånt konto när jag blev arg på min pojkvän var bara för att jävlqs

  • SWO

    Sicken fars.

    Dock står jag kvar i mina tips. Ni två måste bli vuxna, prata som vuxna. Funkar inte det - gå isär.

    (Sen är det alltid roligt när folk säger sig vara vem på nätet - låt oss leka 'Troll or not':)

    SWO

  • Anonym (Ts)

    De har hänt lite sen jag startade tråden.

    1 vi har haft ett stort snack om tillit o regler.

    Efter 3 månaders relation är de dags att prata som vuxna.

    Och hon berättade om massa från sitt förflutna.

    2 vi besökte mc Donalds igår kväll och hon såg mitt X med en ny kille o dom verkade kära. Så kanske fick de henne att lugna sig.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (TS FLICKVÄN) skrev 2020-02-17 07:31:13 följande:

    Och det här ts påstår med att jag sysslat med telesex sen jag var 10 år är ännu ett sätt att förvränga historien.

    När jag var i tonåren brukade jag och mina kompisar ringa 020 nummer och lyssna på äckliga män som stönar.

    Att jag reggade mig på ett sånt konto när jag blev arg på min pojkvän var bara för att jävlqs


    TROLL!
  • Anonym (TS FLICKVÄN)

    TS kan bekräfta att jag inte är troll.

  • Anonym (jaha)

    Vet era föräldrar om att ni sitter och skriver på FL på skoltid era snorungar?

Svar på tråden Min flickvän säljer telesex