• Anonym (TS)

    Någon mer som försöker bli gravid men mannen har svårt med utlösning?

    Han har jättesvårt att komma inuti mig. Det kan hända men är sällsynt och det blir en stor stress nu när vi försöker få barn. Det är troligtvis psykiskt för han kan komma om jag tex runkar honom men även då tar det lååång tid och om det blir någon press blir det jättesvårt för honom. 


    Någon annan som har liknande problem? 

  • Svar på tråden Någon mer som försöker bli gravid men mannen har svårt med utlösning?
  • Anonym (Spruta)

    Be honom runka och du sprutar in med en medicinspruta. Sen kan ni fokusera endast på njutning i sexet istället

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Spruta) skrev 2020-02-16 13:33:16 följande:

    Be honom runka och du sprutar in med en medicinspruta. Sen kan ni fokusera endast på njutning i sexet istället


    Man måste ju fortfarande ha spermierna färska just vid ägglossning så det lär ju bli samma press oavsett om man runkar eller har sex då.
  • Anonym (TS)

    Det är lättare när han runkar/jag runkar honom men det funkar inte heller då om det blir mycket press. Jag har kollat upp om man skulle använda medicinspruta men blir inte riktigt klok på det. Då ska han spruta i en burk och locket på direkt och sedan ska det in. Men, han kommer aldrig kunna spruta i en burk, snacka om press liksom. I en kondom funkar inte heller eftersom vi aldrig brukar göra så annars. Det vi oftast gör när han runkar är att han är lutad över mig och vi kysser varann samtidigt och då kommer det på min mage alt på min hand. 


    Det där med burken verkar viktigt så jag vet inte om det funkar att suga upp det från magen, plus att då måste man ju ha sprutan alldeles bredvid och vara snabb, så det ger press bara det Rynkar på näsan Så det verkar knepigt. 

  • Anonym (TS)

    Enda fördelen i det här krånglet är att vi har sex varje dag och han har hög lust, så jag slipper i alla fall "förföra honom vid ägglossning" som jag läst om blir svårt för andra med prestationsångest. 

  • Anonym (TS)
    uska81 skrev 2020-02-16 14:53:42 följande:

    Be han gå till en terapeut för sitt problem. Är ju inte helt normalt


    Han har faktiskt gått till en läkare men han sa att det bara var nervositet eller att alla är olika känsliga och skickade hem honom.

    Sen vet jag inte om det är så onormalt, det är ju svårare för vissa att komma. Han kan göra det under sex men det är typ en gång i mån. Det funkar nästan alltid med handjobs bara att det tar lite tid och han måste vara avslappnad. Så är ju inte som att det inte går alls. Det är inte ett problem normalt sätt men vid barnskaffande blir det ju det...
  • Anonym (Tidsfördrivaren)

    Hej TS!
    Helt random tanke; har ni provat med sexleksaker? T.ex. prostatostimuli..?

Svar på tråden Någon mer som försöker bli gravid men mannen har svårt med utlösning?