• Anonym (Ledsen)

    Vill inte vara ensam

    Är så ledsen. Sårad och sviken.

    Jag hatar att vara ensam. Alla hjärtans dag var en plåga...:(

    Jag är för gammal för att träffa nån. Män vill bara ha sex inte kärlek verkar det som.

    Vill inte leva utan närhet o omtanke. Men hur gör man. Jag kan inte. :(

  • Svar på tråden Vill inte vara ensam
  • Anonym (Jag med)

    Jag är också ensam, vet inte ens om jag vill ha en man då de som du säger bara är ute efter sex. Alla hjärtans dag tänkte jag inte ens på, men vill inte vara ensam resten av livet... :/

  • Anonym (Ledsen)

    46. Är deprimerad. Livet har inte varit lätt. Vill inte vara så här ensam.

  • Anonym (Jag med)
    Anonym (Ledsen) skrev 2020-02-16 17:29:04 följande:

    46. Är deprimerad. Livet har inte varit lätt. Vill inte vara så här ensam.


    Har du barn? Hur länge har du varit singel?
  • Anonym (L)

    Jag är en kille som känner likadant. Vill inget hellre än att träffa en tjej för en relation men har aldrig varit nära och nu börjar jag också känna mig för gammal.

    Det svider speciellt dagar som Valentine när man ser hur härligt andra par uppvaktar varandra. Skulle gärna uppleva det nån gång.

  • Anonym (Jag med)
    Anonym (L) skrev 2020-02-16 18:11:13 följande:

    Jag är en kille som känner likadant. Vill inget hellre än att träffa en tjej för en relation men har aldrig varit nära och nu börjar jag också känna mig för gammal.

    Det svider speciellt dagar som Valentine när man ser hur härligt andra par uppvaktar varandra. Skulle gärna uppleva det nån gång.


    Så du är inte bara ute efter sex?
  • Anonym (Ledsen)

    Singel i tre år.Han träffade en annan.

    Ja Valentine gör ont. Känner bara par. Umgås inte så mycket med nån och hamnar lätt i deppighet.

    Livet är tungt. Gått igenom mycket.

  • Anonym (Ledsen)

    Ja. Men kan inte kallas parrelation. Jag var kär och han ville ha sex.. Trodde det var min tur, äntligen. Men jag var bara användbar visade det sig.

Svar på tråden Vill inte vara ensam